تریلر فیلم The First Omen منتشر شد

تریلر فیلم The First Omen ، پیش درآمد فیلم ترسناک «Omen»، محصول سال 1976، منتشر شد. این فیلم ژانر ترسناک و ماوراء‌الطبیعی خواهد داشت.

فیلم اولین طالع نحس داستان زنی به نام «مارگارت» (نل تایگر فری) را روایت می‌کند که برای تعهد کامل به دین مسیحیت به رم می‌رود. او به زودی با ظهور یک شیطان مرگبار روبرو می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم The First Omen منتشر شد

به همراه «تایگر فری»، بازیگران دیگری شامل «بیل نیگی»، «رالف اینسون» و «سونیا براگا» هستند. این فیلم اولین تجربه کارگردانی «آرکاشا استیونسون» است. «استیونسون»، «تیم اسمیت» و «کیت توماس»، نویسندگان این فیلم هستند. در ادامه می‌توانید تریلر فیلم اولین طالع نحس را مشاهده نمایید:

«طالع نحس» محصول سال 1976، داستان «رابرت تورن» (گرگوری پک) و همسرش «کاترین کتی تورن» (لی رمیک) را به تصویر می‌کشد که پسری را به فرزندی قبول می‌کنند که نامش را «دیمین» (هاروی اسپنسر استیونز) گذاشته‌اند. پس از یک سری اتفاقات شوم، از جمله اینکه «دیمین» عمداً «کتی» را از بالکن به پایین انداخت و باعث سقط جنین او شد، معلوم می‌شود که او پسر شیطان و دجال است. فیلم اصلی توسط «ریچارد دانر» کارگردانی شده و «دیوید سلتزر» نویسندگی آن را برعهده داشت.

فیلم اولین طالع نحس در تاریخ 5 آوریل 2024 (17 فروردین 1403) در سینماها اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The First Omen چیست؟ به نظر شما انتظارات طرفداران ژانر ترسناک را برآورده می‌کند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *