فیلم Oppenheimer پنج جایزه در مراسم گلدن گلوب 2024 کسب کرد

فیلم Oppenheimer جدیدترین اثر کریستوفر نولان است که با دریافت جوایز متعدد در مراسم گلدن گلوب 2024، افتخارات زیادی کسب کرد.

فیلم اوپنهایمر که توسط کریستوفر نولان ساخته شده، در مراسم گلدن گلوب امسال با درخشش و برجستگی به برد پنج جایزه اصلی در بخش سینما دست یافت. این جوایز شامل بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر مرد، بهترین بازیگر مکمل مرد و بهترین موسیقی متن بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم Oppenheimer پنج جایزه در مراسم گلدن گلوب 2024 کسب کرد

در این فیلم، «کیلین مورفی» با توجه به بازی برجسته‌اش، جایزه بهترین بازیگر مرد در بخش درام را از آن خود کرد؛ وی در سخنرانی در زمان دریافت جایزه گفت:

وقتی برای اولین بار در فیلمبرداری با کریستوفر نولان حضور پیدا کردم، احساس کردم که متفاوت است. تفاوت در سخت‌کوشی، سطح تمرکز، تعهد و بسیاری از جوانب دیگر، واضح بود که با یک کارگردان بزرگ و خلاق همکاری می‌کنم.

فیلم Oppenheimer

«کریستوفر نولان» کارگردان فیلم، پس از شش بار نامزدی برای جایزه گلدن گلوب، جایزه بهترین کارگردانی را برای فیلم اوپنهایمر به دست آورد و در سخنرانی خود در این مراسم، از این تجربه به یادماندنی سخن گفت.

«لودویگ گرانسون» نیز با ساخت موسیقی متن این فیلم توانست جایزه بهترین موسیقی متن اورجینال گلدن گلوب را از آن خود کند. از سوی دیگر، «رابرت داونی جونیور» نیز جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم اوپنهایمر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *