باربی و تیلور سویفت بزرگ‌ترین بازنده‌های گلدن گلوب 2024 بودند

بامداد امروز، در طی مراسم گلدن گلوب 2024 که برای اولین‌بار از شبکه CBS پخش شد، شب بدی برای فیلم‌های باربی و تیلور سویفت بود.

مراسم Golden Globes 2024 ، مانند همیشه در «بورلی هیلتون» برگزار شد و «جو کوی» مجری این سری بود. در این مراسم معتبر، نسبت به سالیان گذشته ستارگان بیشتری حضور داشتند و جایزه بهترین فیلم سال نیز به «اوپنهایمر» رسید.؛ اما بزرگ‌ترین اتفاقی که ذهن بسیاری از طرفداران دنیای سینما را مشغول کرد، عدم بردن جایزه زیاد توسط باربی و فیلم تیلور سوویفت بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


باربی و تیلور سویفت بزرگ‌ترین بازنده‌های گلدن گلوب 2024 بودند

این اتفاق نشان داد که ژانر موزیکال و کمدی در مراسم‌هایی مانند اسکار و گلدن گلوب نمی‌تواند راه خود را به خوبی پیدا کند و جایزه‌های زیادی بگیرد؛ حتی اگر آن فیلم‌ها در باکس‌آفیس وضعیت خوبی داشته باشند.

گلدن گلوب 2024

شاید عجیب نباشد که بگوییم فیلم باربی به معنای واقعی کلمه محبوب‌ترین فیلم سال 2023 در آمریکا است و با فروش 1.4 میلیارد دلاری در گیشه در سراسر جهان، جایزه موفق‌ترین فیلم از لحاظ فروش را به خانه برد؛ اما تیلور سوئیفت، برای فیلم کنسرت تیلور سویفت: تور دوره‌ها که تعریف‌کننده یک صنعت در سینما به حساب می‌آید، با 261.6 میلیون دلار در سراسر جهان، پرفروش‌ترین فیلم مستند و کنسرت تمام دوران‌ها، نتوانست هیچ جایزه‌ای کسب کند و به همراه باربی، بزرگ‌ترین بازندگان Golden Globes سال 2024 بودند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مراسم گلدن گلوب 2024 چیست؟ آیا فیلم باربی و فیلم تور کنسرت تیلور سویفت باید جوایز بیشتری کسب می‌کردند؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *