غیر رسمی: جیکوب الوردی جایگزین اندرو گارفیلد در فیلم Frankenstein گیرمو دل تورو شد

جیکوب الوردی یکی از بازیگران مطرح هالیوود است که به احتمال زیاد جایگزین اندرو گارفیلد در فیلم فرانکشتاین به کارگردانی گیرمو دل تورو خواهد شد.

«جیکاب الوردی»، «کریستوف والتز»، «فلیکس کامر»، «لارس میکلسن»، «دیوید بردلی» و «کریستین کانوری» قرار است در ترکیب ستاره‌های سرشناس فیلم Frankenstein به کارگردانی «گیرمو دل تورو» در نتفلیکس شرکت کنند. «الوردی» نقش هیولای معروف را ایفا خواهد کرد و جای «اندرو گارفیلد» را که به دلیل تاخیرهای اعتراضی که منجر به تداخل در برنامه‌ریزی شد، خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جیکوب الوردی جایگزین اندرو گارفیلد در فیلم Frankenstein شد

سال گذشته، ددلاین اعلام کرد که «اسکار آیزاک» نقش «ویکتور فرانکنشتاین» را بازی خواهد کرد و «میا گوت» نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. رمان کلاسیک «مری شلی» داستان «ویکتور فرانکنشتاین»، یک دانشمند باهوش اما خودخواه را دنبال می‌کند که با آزمایش هیولایی را خلق کرده که در نهایت منجر به نابودی خالق و ایجاد شخصیت غم‌انگیزش می‌شود.

«دل تورو» مدتی است که در حال توسعه پروژه فرانکنشتاین بوده و دوست دارد فیلمی بر اساس داستان معروف این اثر بسازد. معلوم نیست که داستان نسخه او در گذشته روایت می‌شود یا در دوره زمانی مدرن خواهد بود.

جیکوب الوردی

«الوردی» در دوره‌ای پرکار بوده و در چندین مراسم اهدای جوایز حضور داشته؛ از جمله فیلم سالتبورن استودیوهای «آمازون» و «ام‌جی‌ام» که در آن به همراه «بری کیوگان» ایفای نقش کرده است. او همچنین در فیلم پریسیلا به کارگردانی «سوفیا کوپولا» در نقش «الویس پریسلی» را حضور داشت.

«کامر» ستاره فیلم همه ساکت در جبهه غربی در مراسم اسکار سال گذشته شهرت یافت. «میکلسن» نیز چهره‌ آشنایی در نتفلیکس است زیرا اخیرا در سریال این شبکه به نام جادوگر حضور یافت. «بردلی» نیز یکی از همکاران همیشگی «دل تورو» است و اخیرا صدایش را در انیمیشن پینوکیو به کارگردانی «دل تورو» شنیده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اتفاق چیست؟ آیا الوردی می‌تواند جایگزین مناسبی برای اندرو گارفیلد باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: DEADLINE


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *