اما استون: شخصیت بلا بکستر باعث شد به زندگی متفاوت نگاه کنم

اما استون بازیگر نقش «بلا بکستر» در فیلم بیچارگان «Poor Things»، پس از اینکه بامداد امروز جایزه بهترین بازیگر زن را در مراسم گلدن گلوب کسب کرد، صحبت‌های حالبی درباره این شخصیت انجام داد.

این بازیگر، پس از اینکه این جایزه بهترین بازیگر زن را در گلدن گلوب 2024 دریافت کرد، درباره شخصیت خودش در فیلم «Poor Things» که «بلا باکستر» نام داشت، گفت که بازی کردن بلا باور نکردنی بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


صحبت‌های اما استون پس از دریافت جایزه گلدن گلوب

او پس از دریافت جایزه ادامه داد:

بلا به جای یک شخص، عاشق خود زندگی می‌شود و خوب و بد را به یک اندازه می‌پذیرد. این واقعاً باعث شد که من به زندگی نگاه متفاوتی داشته باشم. او حتی پس از پایان فیلمبرداری هم درون من است و حالا من با این شخصیت زندگی می‌کنم.

«بلا بکستر»، زنی ویکتوریایی است که توسط دانشمندی باهوش و غیرمتعارف به نام دکتر «گادوین باکستر» (ویلم دفو) به زندگی بازگردانده می‌شود. به نظر می‌رسد که بازسازی دوباره این شخصیت توسط بازیگری دیگر، مشکل‌ساز خواهد بود؛ زیرا «گادوین باکستر»، مغز یک نوزاد را به بلا داده بود و نحوه بازیگری فیزیکال «استون»، این شخصیت را به بهترین شکل ممکن زنده کرد.

اما استون

فیلم موجودات بیچاره (Poor Things) در جشنواره ونیز به نمایش درآمد و در جشنواره گلدن گلوب هفت نامزدی دریافت کرد. این فیلم همچنین در فهرست برترین فیلم‌های سال از دیدگاه هیأت ملی نقد و بنیاد فیلم آمریکا نیز جایگاه خوبی را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دریافت این جایزه توسط اما استون چیست؟ آیا فیلم Poor Things را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *