تریلر فیلم I.S.S. منتشر شد

ایستگاه فضایی بین‌المللی، (I.S.S.) مکانی است که فضانوردان از سراسر زمین با همدیگر کار می‌کنند؛ اما وقتی اوضاع روی زمین بد شود، چه اتفاقی برای این روابط می‌افتد؟ این پیش فزض، با تریلر فیلم I.S.S. نشان داده می‌شود.

فیلم I.S.S. ، یک اثر هیجان‌انگیز فضایی است که بخشی از مجموعه فیلم‌های جدید 2024 را تشکیل می‌دهد. در تریلر I.S.S. تنش‌ها در آینده نزدیک در ایستگاه فضایی بین المللی با شروع یک درگیری جهانی در زمین شعله ور می‌شود. با چرخش، فضانوردان آمریکایی و روسی، هر کدام از زمین دستور دریافت می‌کنند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم I.S.S. منتشر شد

این فیلم، توسط گابریلا کاوپرثویت کارگردانی شده و بازیگران برجسته‌ای از جمله «آریانا دبوز» برنده جایزه اسکار را در این فیلم مهیج فضایی پرمخاطب گرد هم می‌آورد. تریلر این فیلم مشخص کرد که داستان علمی تخیلی این اثر، برای طرفداران این ژانر لذت‌بخش است.

فیلم I.S.S. قرار است یکی از اولین فیلم‌های جدید سال 2024 باشد که در تاریخ 19 ژانویه (29 دی 1402) در سینماهای ایالات متحده (و کانادا) نمایش داده می‌شود. در حال حاضر، هیچ اطلاعات بیشتری درباره این فیلم فضایی منتشر نشده؛ اما به احتمال خیلی زیاد، پس از گذشت یک هفته، فیلم در بریتانیا نیز اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی تریلر فیلم I.S.S. چیست؟ آیا این فیلم می‌تواند موفق شود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *