پلتفرم Steam رکورد تعداد کاربران همزمان را شکست

به گزارش شرکت ولو (Valve)، پلتفرم Steam (استیم) با شمار بیش از 33.6 میلیون کاربر همزمان، توانسته به یک رکورد جدید در این حوزه برسد.

پلتفرم استیم (Steam) بدون شک، در طول دهه‌ی گذشته تأثیر قابل توجهی بر بازار بازی‌های رایانه‌ای داشته و محبوبیت این فروشگاه دیجیتال به طور پیوسته در حال افزایش است. این پلتفرم نه تنها رشد پایداری داشته، بلکه به تازگی توانسته به یک نقطه عطف جدید و چشم‌گیری برسد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رکورد شکنی پلتفرم Steam

بر اساس اطلاعات جدید از Steam DB، اخیراً استیم به بیشترین تعداد کاربران همزمان خود دست یافته است. در کل، 33,675,339 نفر به صورت همزمان از این پلتفرم استفاده می‌کردند که از این تعداد، 10,635,243 نفر در داخل بازی بودند.

پلتفرم Steam

حقیقت این است که افزایش چشمگیر تعداد بازیکنان Steam در آستانه فروش زمستانی خود یک موضوع اتفاقی نیست. آخرین زمان برگزاری پیک تعداد کاربران همزمان در استیم به اوایل ژانویه سال گذشته بازمی‌گردد، زمانی که بیش از 33 میلیون نفر همزمان از این پلتفرم استفاده می‌کردند. اطلاعات نشان داده که در سال 2023 بیش از 14000 بازی جدید برای این فروشگاه دیجیتال منتشر شده بود.

همانطور که توسط DSOgaming گزارش شد، زمانی که پیک جدید تعداد همزمان بازیکنان در Steam به بیش از 1.2 میلیون نفر در بازی Counter-Strike 2 می‌رسید، این بازی به عنوان محبوب‌ترین بازی تشخیص داده شد. در جایگاه دوم، با بیش از 730 هزار بازیکن، بازی Dota 2 قرار گرفت. پس از آن، بازی‌های PUBG: Battlegrounds (556 هزار نفر) و Baldur’s Gate 3 از Larian (287 هزار نفر) در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی رکورد شکنی پلتفرم Steam چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: wccftech


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *