وایولت مک‌گرو در دنباله فیلم M3GAN حضور خواهد داشت

«وایولت مک‌گرو»، بازیگر اصلی فیلم M3GAN (مگان) اعلام کرده است که در دنباله این فیلم حضور خواهد داشت و احتمالاً به نقش کیدی بازمی‌گردد.

«وایولت مک‌گرو» در اولین سری فیلم مگان که در سال 2022 اکران شد، نقش «کیدی»، دختربچه‌ای که عروسک مگان را از خاله‌اش، «جما» هدیه می‌گیرد را بازی کرد. اطلاعات دقیقی از داستان فیلم دنباله یا M3GAN 2.0 هنوز منتشر نشده‌اند و اطلاعاتی درباره اضافه شدن شخصیت‌های جدید به داستان نیز آشکار نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازگشت وایولت مک‌گرو به دنباله فیلم M3GAN

«وایولت مک‌گرو» با هیجان و شوق اظهار کرد که بشدت منتظر است تا ببیند چه اتفاقاتی در فیلم M3GAN 2.0 رخ می‌دهد. او در ادامه حرف خود گفت:

بله، من به دنباله فیلم باز می‌گردم و با شوق منتظرم ببینم چه اتفاقاتی در M3GAN 2.0 می‌افتد. بی‌صبرانه منتظر همکاری مجدد با بازیگران و تیم سازنده فیلم هستم.

 فیلم M3GAN

این فیلم به کارگردانی «جرارد جانستون» و بر اساس داستانی از «جیمز وان» و «اکلا کوپر» ساخته شد. «جیمز وان» همچنین به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه همکاری کرده بود. نقش‌های اصلی این فیلم را «وایولت مک‌گرو» و «الیسون ویلیامز» بازی کرده‌اند. همچنین، بازیگرانی نظیر «ایمی دانلد»، «جنا دیویس»، «رونی چنگ» و «برایان جردن آلوارز» در این فیلم حضور دارند.

در فیلم اول مگان، «جنا دیویس» نقش صداپیشه مگان را ایفا کرده بود، درحالی که «ایمی دانلد» به صورت فیزیکی این نقش را بازی کرده است. داستان دنباله فیلم، یک عروسکی با هوش مصنوعی را دنبال می‌کند که خودآگاهی را توسعه می‌دهد و با هر کسی که بین او و همدم انسانی‌اش قرار می‌گیرد، دشمنی می‌کند.

فیلم اصلی با بودجه 12 میلیون دلار توانست موفقیت زیادی کسب کند و با فروش 181 میلیون دلار به عنوان یکی از فیلم‌های موفق ژانر ترسناک شناخته شد. نقدهای مثبت منتقدان نیز برای این فیلم بسیار معنادار بوده و این مسئله در ژانر ترسناک بسیار نادر است. مگان 2.0 برنامه‌ریزی شده تا در تاریخ 17 ژانویه 2025 (28 دی 1403) به اکران برسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت وایولت مک‌گرو به دنباله فیلم M3GAN چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *