فیلم لارو به جشنواره آمریکایی پاپی جاسپر رسید

همرمان با نخستین نمایش جهانی فیلم لارو به کارگردانی «لیلا فرداد» در هجدهمین جشنواره آمریکایی پاپی جاسپر، پوستر این اثر منتشر شد.

پوستر فیلم کوتاه لارو به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی «لیلا فرداد»، همزمان با اولین حضور بین‌المللی خود در هجدهمین دوره جشنواره Poppy Jasper Film Festival، به‌صورت رسمی منتشر گردید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمایش فیلم لارو در جشنواره آمریکایی پاپی جاسپر

فیلم کوتاه و جذاب لارو که با بازی «مصطفی دارابی» همراه بود، فیلمبرداری آن برای یک روز در زندان قصر انجام شد. داستان این فیلم کوتاه به خلاصه زندگی مردی که از دنیای بیرون خسته شده و به اتاق تنگ و تاریک خود پناه برده است، می‌پردازد.

عوامل دیگر این فیلم شامل «الهام فرداد» به عنوان مدیر تولید، «حامی جهانی» به عنوان مجری طرح، «زهره بختیاری» و «فرزانه فروندی» دستیاران کارگردان، «وحید ابراهیمی» مسئول مدیر فیلمبرداری، «محمود موسوی‌نژاد» برای طراح و ترکیب صدا، و «متین خیبلی» برای طراح پوستر هستند.

همچنین در این فیلم از تدوین «پویان شعله‌ور»، اصلاح رنگ و نور توسط «فربد جلالی» و موسیقی اثری از «مسعود سخاوت‌دوست» استفاده شد. عکاسی صحنه و پشت صحنه توسط «سمیه جعفری» و «حسین رسام» انجام داده است.

این اثر تحت حمایت و همکاری ارغنون (مهدی گل‌کرمی) ساخته شده و با حضور در هجدهمین دوره جشنواره Poppy Jasper Film Festival در مورگان هیل ایالت کالیفرنیا، آمریکا به نمایش گذاشته خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پخش فیلم‌های مختلف ایرانی در جشنواره‌های بین‌المللی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *