نقدهای اولیه سریال Echo منتشر شد

به تازگی نقدهای اولیه سریال Echo ، جدیدترین سریال از دنیای سینمایی مارول، منتشر شد و منتقدان از خشن بودن آن صحبت کرده‌اند.

پخش این سریال اخیرا آغاز شده و نظرات اولیه منتقدان و بینندگان درباره آن به صورت آنلاین به انتشار رسید. این سریال را اولین آثر «مارول» در سال 2024 توصیف کردند و بسیاری از منتقدان به مضمون بالغانه و بزرگسالانه آن اشاره کرده‌اند که با سریال‌های قبلی دنیای سینمایی مارول متفاوت است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نقدهای اولیه سریال Echo

این سریال توانسته است به عنوان یکی از برترین آثار مارول تماشاگران را جذب کند. نقش‌آفرینی «الاکوآ کاکس» و «وینست دون آفریو» در نقش‌های «مایا لوپز» و «کینگ‌پین» نیز توسط منتقدان تحسین شدند. برخی از آن‌ها داستان کاراکتر محور و مقیاس کوچک آن را ستایش کرده‌اند.

نقدهای اولیه سریال Echo
نقدهای اولیه سریال Echo

در ادامه می‌توانید نظرات منتقدان در مورد سریال اکو را مشاهده نمایید:

Fat Thor:

سریال ‘Echo’ خارق‌العاده است. این اثر سینمایی با تمرکز بر اکشن، فرهنگ و نگاه جدید به دنیای مارول در سطح خیابانی، یک تجربه تماشایی بسیار لذت‌بخش است. من از این سریال به شدت خوشم آمد و منتظر سریال‌های جدید مارول تحت عنوان Spotlight هستم. الاکوآ کاکس واقعا عالی عمل کرده است.

AJGaliardi:

“سریال ‘Echo’ بی‌رحمانه، تسلیم‌ناپذیر و پر از افزونگی است. نقش‌آفرینی الاکوآ کاکس و وینست دن آفریو توانسته‌اند تا یک عمق جدید به دنیای سینمایی مارول ببخشند که از زمان سریال Daredevil به آن پی برده نشده بود. داستان سرایی آن پیچیده و فریبنده است و اکشن آن بسیار متنوع و بی‌رحمانه است.

دنیل بپتیستا:

سریال Echo یک داستان جذاب و متمرکز است که عملکرد عالی اکشنی و کاوش‌های قدرتمندی از جامعه بومی را در خود جای داده است. الاکوآ کاکس بازیگر نقش اصلی بسیار عالی عمل کرده و توانسته توجه‌ها را به خود جلب کند. بازگشت وینست دن آفریو به نقش کینگ‌پین نیز بسیار شگفت‌انگیز است.

لئو رایدل:

سریال Echo یک اثر اکشن جذاب است. بازی الاکوآ کاکس به عنوان بازیگر اصلی بسیار مطرح است و ترکیبی از خانواده و قبیله‌های بومی آمریکایی واقعا جالب است. اما به نظر می‌رسد سرعت آن بیش از حد عجولانه است و این باعث کاستن از جذابیت‌ها و شخصیت‌های آن می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Echo چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *