تاریخ انتشار فیلم Ghostbusters: Frozen Empire مشخص شد

سونی روز سه‌شنبه بیانیه داد که تاریخ انتشار فیلم Ghostbusters (شکارچیان ارواح: امپراتوری یخ‌زده) از شرکت «کلمبیا پیکچرز» تغییر پیدا کرد.

سونی روز سه‌شنبه اعلام کرد که Ghostbusters Columbia Pictures ‘Ghostbusters: Empire Frozen تاریخ انتشار خود را تا یک هفته زودتر، از 29 مارس تا 22 مارس 2024 (3 فروردین 1403) تغییر داده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ انتشار فیلم Ghostbusters: Frozen Empire مشخص شد

این مجموعه برای نمایش در IMAX و فرمت‌های درجه یک تنظیم شده و آخرین تصویر در مجموعه مشهور Ghostbusters نشان می‌دهد که خانواده اشپنگلر به جایی که همه چیز از آنجا شروع شده، یعنی آتش‌خانه نمادین شهر نیویورک، بازمی‌گردند تا با گروه Ghostbusters اصلی که در آزمایشگاه تحقیقاتی فوق سری برای بردن ارواح متلاشی‌کننده به سطح بعدی ارتقا یافته‌اند، همکاری کنند؛ اما هنگامی که با کشف یک مصنوع باستانی نیروی شیطانی آزاد می‌شود، Ghostbusters جدید و قدیمی باید برای محافظت از خانه خود و نجات جهان از عصر یخبندان دوم به نیروهای خود بپیوندند.

تاریخ انتشار فیلم Ghostbusters

فیلم Frozen Empire که بر اساس فیلم کلاسیک Ghostbusters محصول 1984 از «ایوان ریتمن» نوشته «دن آیکروید» و «هارولد رامیس» ساخته شده و پنجمین فیلم از این مجموعه است و دنباله فیلم Ghostbusters: Afterlife محصول 2021 که بیش از 204 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، محسوب می‌شود.

در فیلم جدید شکارچیان ارواح ، «پل راد»، «فین وولفهارد»، «مککنا گریس»، «سلست اوکانر»، «لوگان کیم»، «ارنی هادسون» و «آنی پاتس» به ایفای نقش پرداخته‌اند. از دیگر بازیگران جدید این فیلم نیز می‌توان به «کومیل نانجیانی» و «پاتون اسوالت» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مجموعه فیلم‌های Ghostbusters چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *