واکنش محسن برهانی در خصوص برگزاری کنسرت معین در ایران

اخیراً محسن برهانی (وکیل و حقوقدان)، نسبت به صحبت‌های وزیر ارشاد در مورد معین (خواننده)، پیامی در شبکه اجتماعی توییتر منتشر کرده است.

با توجه به اظهارات اخیر وزیر ارشاد درباره بازگشت معین خواننده به کشور، حقوقدان «محسن برهانی» در یک پیام توییتری به این موضوع واکنش نشان داده است. او این موضوع را از جنبه‌های مختلف بررسی کرده و توضیحاتی درباره قوانین مرتبط با ورود اتباع به کشور ایران ارائه داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


واکنش محسن برهانی در خصوص برگزاری کنسرت معین در ایران

«برهانی» ابتدا به اظهارات وزیر ارشاد درباره قابلیت بازگشت معین به ایران اشاره نمود و این موضوع را از یک جنبه منطقی تأیید کرده است. او بیان کرد که از نظر قوانین ایران، ممنوعیتی برای ورود اتباع ایرانی به کشور وجود ندارد؛ اما این موضوع به دستگیری یک شخص در فرودگاه، ممنوعیت خروج از کشور یا ممنوعیت انجام کارهای خاص و… ارتباطی ندارد. به عبارت دیگر، وجود قوانین مربوط به ممنوعیت‌هایی که ممکن است بر اتباع تحت پوشش اعمال شود، با حقیقت ورود آزاد افراد به کشور ایران مغایرت دارد.

محسن برهانی
واکنش محسن برهانی به صحبت‌های وزیر ارشاد

 

این واکنش حقوقدان به اظهارات وزیر ارشاد توضیحی دقیق و قابل فهم از نظر حقوقی ارائه داده است و نکات مهمی را مورد بررسی قرار می‌دهد. این بیانات به وضوح نشان می‌دهند که ورود افراد به کشور ایران از نظر قوانین اساسی کشور مشکلی ندارد، اما ممکن است موانع دیگری مانند محدودیت‌های شخصی یا قانونی دیگر مانع از ورود آزاد فرد شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی صحبت‌های محسن برهانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *