واکنش وزیر ارشاد به سوالی درباره بازگشت معین به ایران

اخیراً ویدیویی از وزیر ارشاد در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که به سوالی در مورد بازگشت معین (خواننده) به ایران واکنش نشان می‌دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، اسماعیلی، در یک مصاحبه با روزنامه‌نگاران اظهار داشت که خواننده معین می‌تواند به ایران بازگردد و مانند سایر خوانندگان، رویه قانونی مرسوم برای دریافت مجوز را طی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


واکنش وزیر ارشاد به سوالی درباره بازگشت معین به ایران

معین خواننده و ترانه‌سرای ایرانی که به علت اجرای برخی اثرهایی با مضمون و موسیقی خارج از ژانرهای متداول، از سوی مقامات فرهنگی مورد انتقاد قرار گرفته بود، اکنون امکان بازگشت به ایران را دارد.

وزیر ارشاد گفت:

«معین» می‌تواند به ایران برگردد و درخواست مجوز خود را مطابق قوانین کشور ارائه کند. هر فردی که مایل به اجرا یا انتشار آثار خود در کشور باشد، باید مانند دیگر خوانندگان و هنرمندان روال قانونی را پیگیری کند.

در ادامه می‌توانید ویدیو مصابه وزیر فرهنگ و ارشاد را مشاهده کنید:

از آنجایی که معین به دلیل برخی اجراها و آثارش در گذشته، مورد برخورد و انتقاد برخی مقامات فرهنگی قرار گرفته بود، امکان بازگشت او به ایران مطرح بود و این اظهارات وزیر ارشاد نشان دهنده تغییر نگرش و توجه به روال قانونی برای همه هنرمندان است.

وزیر ارشاد بیان کرد:

هر کسی که مایل به بازگشت به ایران و اجرا یا انتشار آثارش در این کشور است، باید مسیر رسمی را برای دریافت مجوز طی کند. این موضوع در فرآیند عادی قانونی برای همه هنرمندان، شامل موسیقی‌دانان و خوانندگان، قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی واکنش وزیر ارشاد به این موضوع چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *