قیمت بلیت سینماها افزایش خواهد یافت

چندی پیش اعلام شد که قیمت بلیت سینماها که یکی از مهمترین موضوعات در دنیای سینمای هر کشوری به حساب می‌آید، بیشتر و گران‌تر خواهد شد.

یکی از مهم‌ترین موضوعات دنیای سینما، افزایش قیمت بلیت در ارتباط با تورم و چالش‌های اقتصادی کشورهاست. برای بسیاری از سینماگران، این افزایش قیمت به عنوان یک اقدام منطقی در شرایط تورمی قابل فهم است؛ اما آیا این موضوع امکان دارد نقش مؤثری در ارتقاء وضعیت اقتصادی صنعت سینمای ایران ایفا کند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


قیمت بلیت سینماها افزایش خواهد یافت

اخیراً، سخنگوی انجمن سینماداران اعلام کرد که قیمت بلیت سینما با الگوی افزایش شناور تعیین خواهد شد. در روزهای پنجشنبه و جمعه، قیمت به 80 هزار تومان افزایش یافته و حتی با امکان دیدن فیلم نیم‌بها در دو روز از هفته، در روزهای دیگر ثابت باقی بماند. به نظر می‌آید که این افزایش قیمت بیشتر مخاطبان را در روزهای مناسب به سینما جلب کند اما، چالش اصلی این است که چه تعدادی از مخاطبان در طول هفته زمان برای سینما رفتن دارند.

قیمت بلیت سینماها

در گذشته نه چندان دور، سینما رفتن به عنوان یک تفریح خانوادگی بسیار محبوب بود؛ به عبارتی، خانواده‌های قشر متوسط جامعه که در جستجوی برنامه تفریحی برای تعطیلات آخر هفته خود بودند، معمولاً اولین گزینه خود را در سینما رفتن می‌دانستند. نه تنها خانواده‌ها بر اساس سلیقه‌شان فیلم مناسب را انتخاب می‌کردند، بلکه با توجه به هزینه‌های مقرون به صرفه این تجربه، حتماً تماشای یک فیلم در سینما را در برنامه تفریحی خود قرار می‌دادند. حالا باید ببینیم با توجه به افزایش قیمت بلیط‌های سینما، نقد مخاطبان را به همراه خواهد داشت یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی افزایش قیمت بلیت سینماها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *