لارنس فیشبورن به فصل چهارم سریال The Witcher پیوست

طبق اعلام رسمی شبکه «نتفلیکس»، «لارنس فیشبورن» به لیست بازیگران فصل چهارم سریال The Witcher افزوده شده و در فصل جدید این سریال پرطرفدار، نقش بزرگی را ایفا خواهد کرد.

«لارنس فیشبورن» در فصل 4 ویچر ، نقش «رجیس» (Regis) را بازی خواهد کرد که یک شخصیت محبوب در بین طرفداران دنیای بازی و رمان‌های این فرانچایز محبوب است و برای اولین‌بار در رمان Baptism of Fire معرفی شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


لارنس فیشبرن به فصل چهارم سریال The Witcher پیوست

طبق اعلام شرکت «نتفلیکس»، شخصیت «رجیس» (Regis)، یک جراح شناخته شده با گذشته‌ای مرموز است که به ماجراجویی‌های فصل چهارم به «گرالت» در فصل جدید The Witcher ، «گرالت» همراه با «ینیفر» و «سیری» از یک قاره ویرانه و پر از جنگ و شیاطین عبور می‌کنند. همچنین در این فصل، برای اولین‌بار «لیام همسورث» نقش «گرالت» را بازی خواهد کرد. در فصل سوم این سریال، شاهد آخرین حضور «هنری کویل» در نقش «گرالت بودیم بود. «آنیا چالوترا»، «فریا آلن» و «جوی باتی» نیز یک بار دیگر به ترتیب در نقش‌های «ینیفر»، «سیری» و «جاسکیر» حضور خواهند داشت.

فصل چهارم سریال The Witcher
فصل چهارم ویچر

«لارنس فیشبورن» به دلیل بازی در نقش «مورفیوس» در مجموعه فیلم‌های ماتریکس و نقش پادشاه «بوری» در مجموعه فیلم‌های جان ویک شناخته می‌شود. او همچنین در فیلم‌های Ant-Man and the Wasp و The School for Good and Evil حضور داشته و سابقه بازی در سریال هانیبال را نیز دارد. تاریخ پخش رسمی فصل 4 سریال Witcher هنوز مشخص نشده؛ اما احتمالاً در سال 2025 نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور «لارنس فیشبورن» در سریال ویچر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *