نمرات اولیه سریال True Detective: Night Country منتشر شد

شب گذشته، نمرات سریال True Detective: Night Country (کارآگاه واقعی: کشور شب) منتشر شد و این سریال توانست نمرات بسیار بالا از سوی منتقدان دریافت کند.

سریال کارآگاهان حقیقی به عنوان یکی از سریال‌های بسیار معروف و پرطرفدار محسوب می‌شود. فصل اول این سریال، توانست تحسین بسیاری از منتقدان و تماشاگران را به دست آورد توانست به یکی از بهترین نمایش‌های تلویزیونی در این ژانر تبدیل شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


نمرات اولیه سریال True Detective: Night Country منتشر شد

در حال حاضر، فصل چهارم سریال True Detective این سریال تحت عنوان کشور شب (Night Country) برای منتقدان پخش شد و نمرات بسیار خوبی از دریافت کرد. منتقدان باور دارند که سریال کارآگاه واقعی: کشور شب در اختیار یک جو و فضای ترسناک قرار دارد و در عین حال، بازیگران اصلی آن، یعنی «جودی فاستر» و «کالی ریس»، توانسته‌اند بازی درخشانی ارائه دهند.

همچنین، داستان این فصل، برداشتی جدید و منحصر‌به‌فرد از مضامین معمول فصل ابتدایی است. فصل 4 کارآگاه واقعی ، تاکنون در وب‌سایت Rotten Tomatoes، تعداد 51 نقد دریافت کرده که جمعاً نمره آن را به 98 می‌رساند. همچنین، در وب‌سایت Metacritic، با بررسی 23 نقد، به آن امتیاز 79 از 100 داده شده که جمع‌بندی آن، یک فصل خوب را برای طرفداران این سریال به ارمغان می‌آرود.

سریال True Detective: Night Country
سریال True Detective: Night Country

«رودریگو پرز»، منتقد نشریه «The Playlist»، در رابطه با این فصل سریال کارآگاهان حقیقی گفت:

فصل چهارم True Detective به طور واقع ترسناک نیست؛ اما دلهره‌آور است. این فصل، باز هم جذابیت خود را حفظ کرده و با عناصر معمایی و پلیسی و همچنین به تصویر کشیدن شخصیت‌های انسانی، توانسته است یک اثر جنایی مدرن خوب را ایجاد کند.

«اولی ریچاردز»، منتقد مجله «Empire»، درباره این فصل گفت:

پس از فصل اول، این فصل به عنوان بهترین فصل سریال «کارآگاه واقعی» شناخته می‌شود. فصلی که دارای یک فضای کاملاً جذاب و پر از معماهای ترسناک و دلهره‌آور است.

«The Hollywood Reporter» نیز درباره این فصل نوشت:

فصل چهارم سریال، داستانی متمرکز بر زنان دارد که از طرح‌های معمول سریال استفاده می‌کند و آن‌ها را به شخصیت‌های جدید و قدرتمند تبدیل می‌کند. در مقایسه با فصل‌های قبلی، فصل چهارم تنها شش قسمت دارد و این باعث می‌شود تا سریال نتواند عناصر منحصربه‌فرد خود را به خوبی بیان کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال True Detective چیست؟ شما کدامیک از فصل‌های این سریال را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *