وس اندرسون و بیل موری در یک فیلم جدید با همدیگر همکاری خواهند کرد

بعد از تجربه همکاری‌های موفق بین وس اندرسون و بیل موری، فیلم جدیدی در حال ساخت است که می‌تواند طرفداران این دو هنرمند را به شور و شوق بیاورد.

«وسلی ولز اندرسون»، به عنوان یکی از کارگردانان خلاق و موفق حال حاضر هالیوود شناخته می‌شود که تاکنون در آثاری مانند The French Dispatch و Rushmore با «بیل موری» همکاری داشته است. این فیلمساز آمریکایی و پنجاه و چهار ساله، در تلاش است تا باز هم با این بازیگر برنده جایزه اسکار همکاری کند و فیلم جدیدی را بسازد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


همکاری دوباره وس اندرسون و بیل موری

بر اساس گزارش تازه‌ای که نشریه «ددلاین» منتشر کرده، فیلم جدید و بدون عنوان این کارگردان، سه بازیگر برجسته را به خود جذب کرده است. این بازیگران شامل «بیل موری»، «مایکل سرا» و «بندیکت کامبربچ» می‌شوند و فرآیند فیلمبرداری آن در امسال آغاز خواهد شد. همچنین، «رومن کاپولا»، فرزند «فرانسیس فورد کاپولا» ، کارگردان بزرگ سینما، مسئول نگارش فیلمنامه این پروژه است. با توجه به گزارش‌های منتشر شده، امیدواریم که طی ماه‌های آینده، شاهد اعلام عنوان فیلم و اطلاعات بیشتر مرتبط با آن باشیم.

وس اندرسون
همکاری دوباره وس اندرسون و بیل موری

Wes Anderson، کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده آمریکایی است. او در تاریخ 1 مه 1969 به دنیا آمد و به خاطر استفاده از سبک بصری فراگیر و شناخته شده‌اش در فیلم‌های خود شناخته می‌شود. او برای طرح‌های زندگی شهری، موسیقی غم‌انگیز، استفاده از رنگ‌های تند و طراحی دقیق صحنه‌ها و کاراکترهای خودش شهرت دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کارگردانی این فیلمساز آمریکایی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *