دیوید او. راسل کارگردان فیلم بیوگرافی لیندا رونشتات شد

جیمز کیچ و جان بویلان، مدیر قدیمی رانستادت، به عنوان تهیه‌کنندگان مشترک در حال پیش‌تولید فیلمی هستند. دیوید او. راسل کارگردان فیلم بیوگرافی لیندا رونشتات شد.

«سلنا گومز» به عنوان بازیگر اصلی برای نقش «لیندا رونشتات» در فیلم زندگینامه‌ای به نام «رویاهای ساده» که بر اساس خاطرات خواننده در سال 2013 ساخته می‌شود، انتخاب شد. در حال حاضر، او به عنوان یک کارگردان نیز به این پروژه پیوسته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دیوید او. راسل کارگردان فیلم لیندا رونشتات شد

«رونشتات»، یک ستاره موسیقی راک، کانتری و لاتین است که با آلبوم‌هایی چون Heart Like a Wheel”، “Prisoner in Disguise،”Hasten Down the Wind”، “Simple Dreams”، “Living in the USA” و دیگر آثار، در حوزه‌های موسیقی مختلف به موفقیت‌های چشمگیری دست یافت.

«رونشتات» 29 آلبوم استودیویی را ضبط کرده و 11 جایزه گرمی، سه جایزه موسیقی آمریکا، دو جایزه آکادمی موسیقی کانتری و یک جایزه امی از آن خود کرده است. در سال 2011، او با دریافت جایزه یک عمر دستاورد در گرمی لاتین، به عنوان یکی از بزرگترین هنرمندان موسیقی شناخته شد.

دیوید او. راسل

در سال 2023، «لیندا رونشتات» با ضبط سال 1970 خود از آهنگ “Long Long Time” در چارت اسپاتیفای حضور پیدا کرد که به طور برجسته در یکی از اپیزودهای سریال “The Last of Us” از HBO نمایش داده شد. این آهنگ پس از پخش این اپیزود در شبکه کابلی برتر، 4900٪ افزایش استریم در ایالات متحده کسب کرد.

مستند “Linda Ronstadt: The Sound of My Voice” که در سال 2019 به کارگردانی «راب اپستاین» و «جفری فریدمن» منتشر شد، زندگی و حرفه این خواننده فوق العاده را به تصویر می‌کشد. «رونشتات» در سال 2011 بازنشسته شد.

«او راسل»، یک کارگردان و نویسنده نامزد اسکار، به خاطر فیلم‌هایی چون “American Hustle” (2013)، “Silver Linings Playbook” (2012)، “The Fighter” (2010)، “I Heart Huckabees” (2004) و “Three Kings” (1999) شاخته شد.

آخرین اثر او، فیلم آمستردام، در سال 2022 اکران شد و با حضور هنرمندانی چون «کریستین بیل»، «مارگو رابی»، «جان دیوید واشنگتن»، «کریس راک»، «آنیا تیلور جوی»، «زویی سالدانا»، «مایک مایرز»، «تیلور سویفت» و «سایرین»، توانست مخاطبان را به خود جذب کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دیوید او. راسل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *