نو کمبل به فزانچایز Scream بازخواهد گشت

در یک رویداد در هتل مایبورن در «بورلی هیلز»، نو کمبل (Neve Campbell) گفته بود که او ممکن است در آینده و در شرایط مناسب به فرانچایز Scream بازگردد.

در ژوئن 2022، Neve Campbell اظهار کرد که از فرانچایز Scream خارج می‌شود. او به دلیل عدم حس کردن اراده کافی برای بازی در نقش «سیدنی پرسکات» فیلم جیغ 6 ، تصمیم به جدا شدن از این فرانچایز گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازگشت نو کمبل به فزانچایز Scream

«کمپبل»، در طی رویدادی که برگزار شد، ابراز امیدوار کرد که فرانچایز Scream باید ادامه پیدا کند. او در این رابطه گفت:

راستش نمی‌دانم برنامه آن‌ها چیست. من می‌دانم که بابت این موضوع اتفاقات زیادی افتاده است.

او در ادامه افزود:

فرانچایز جیغ برای ما و طرفداران اهمیت بسیاری دارد. گاهی به کنوانسیون‌ها می‌روم و با طرفداران ملاقات می‌کنم. آن‌ها این فرانچایز را دوست دارند. فیلم‌های این فرانچایز، برای آن‌ها و شخصیت‌ها ارزش زیادی دارد. بنابراین حتی به خاطر طرفداران، من دوست دارم ادامه آن را ببینم.

نو کمبل

در ماه نوامبر، «کمپبل» درباره تصمیم برای کشتن شخصیت «دیویی» (دیوید آرکت) در فیلم پنجم صحبت کرد و در جریان حضور در Monster-Mania Con گفت:

فکر می‌کردم غم‌انگیز است و معمولاً از نوشته‌های این پروژه‌ها انتقاد نمی‌کنم؛ اما من واقعاً از انتخاب آن‌ها برای خلاص شدن از شر «دیوید» ناامید شدم. دیویی شخصیت فوق‌العاده‌ای داشت. همه ما عاشق او بودیم و از این بابت خیلی ناراحت شدیم؛ اما الان دلم برایش تنگ شده. من می‌خواهم بیشتر او را در این فیلم ببینم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازگشت نو کمبل به فزانچایز Scream چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *