یک فیلم بر اساس بازی Until Dawn ساخته خواهد شد

«دیوید اف سندبرگ» و «گری داوبرمن» در حال ساخت یک فیلم سینمایی براساس بازی Until Dawn هستند. این بازی توسط استودیوی Supermassive Games ساخته شده بود.

در دهه گذشته، «دیوید اف سندبرگ» بیشتر در زمینه ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی فعالیت داشت؛ اما حالا قرار است با اثر جدید خود به ژانر وحشت بازگردد. او به عنوان کارگردان فیلم Until Dawn انتخاب شد. «سندبرگ» پیشتر کارگردانی فیلم Shazam را در دنیای سینمایی دی‌سی برعهده داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ساخت یک فیلم از بازی Until Dawn

طبق شایعاتی که از سمت نشریه‌های متفاوت منتشر شده، تولید این فیلم، احتمالاً بر عهده استودیوهای «PlayStation Productions» و «Screen Gems» خواهد بود که هر دو زیرمجموعه شرکت‌های سونی هستند.

فیلمنامه اصلی Until Dawn توسط «بلیر باتلر» نوشته شده و او قبلاً در فیلم The Invitation، با کمپانی «سونی» همکاری داشته است. «گری داوبرمن» که تجربه نگارش فیلم‌نامه‌های ترسناکی مانند It، Annabelle و The Nun را داشته، می‌خواهد این فیلمنامه را بازنویسی کند.

بازی Until Dawn

بازی Until Dawn که در سال 2015 عرضه شده بود، یک بازی ترسناک تعاملی است و داستان هشت دوست و دشمن را دنبال می‌کند که در یک کوهستان دورافتاده گیر می‌افتند. آن‌ها در این محیط با سناریوهای مرگ و زندگی متعددی روبرو می‌شوند و باید از این وضعیت، جان سالم به‌در ببرند.

اطلاعات بیشتری در مورد فیلم اقتباسی Until Dawn در دست نیست؛ اما مشخص شده که این فیلم با رده سنی R ساخته خواهد شد و تلاشی برای احترام به ژانر ترسناک خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت یک فیلم از بازی Until Dawn چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *