تریلر فیلم Problemista منتشر شد

کمپانی «A24»، ماه مارس را برای انتشار محدود فیلم جدید خود که «خولیو تورس» آن را کارگردانی کرده را آغاز خواهد کرد. چندی پیش، این کمپانی با انتشار تریلر فیلم Problemista تاریخ اکران محدود آن را اعلام کرد

کمپانی «A24»، شب گذشته با انتشار تریلر Problemista که «تیلدا سوینتون» نیز در آن حضور داشت، اعلام کرد که محصول جدیدش در سال 2024 میلادی، در 22 مارس (3 فروردین 1403) منتشر خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Problemista منتشر شد

فیلم مشکل که در ابتدا قرار بود در ماه آگوست به نمایش درآید؛ اما به دلیل حملات دوگانه WGA و SAG-AFTRA به تعویق افتاد، حالا تاریح انتشار جدیدی دریافت کرده است. فیلم سورئال و ماجراجویی Problemista، درباره یک طراح اسباب‌بازی مشتاق اهل السالوادور به نام «الخاندرو» (تورس) است که در تلاش دارد تا ایده‌های غیرمعمول خود را در شهر نیویورک زنده کند. با تمام شدن زمان ویزای کاری‌اش، او برای کمک به سمت «الیزابت» (سوینتون) فرستاده می‌شود.

«خولیو تورس »که تا پیش از این فیلم چهار بار نامزد دریافت جایزه امی شده بود، کارگردانی این فیلم را بر اساس فیلمنامه‌ای که خودش نوشته انجام خواهد داد. «دیو مک‌کاری»، «علی هرتینگ» و «اما استون»، در کنار «تورس»، تهیه‌کننده این فیلم هستند.

«تیلدا سوئینتون»، «گرتا لی»، «کاتالینا ساودرا»، «جیمز اسکالی»، «لری اونز»، «لیث ناکلی»، «کلی مک کورمک»، «اسپایک اینبیندر»، «گرتا تیتلمن» و «ریور ال. رامیرز» نیز بازیگران اصلی این اثر هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های «A24» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *