انیمه سینمایی Sword Art Online ساخته خواهد شد

به تازگی اعلام شد که انیمه سینمایی Sword Art Online بر اساس یک مجموعه به همین ساخته خواهد شد و طرفداران این عنوان باید منتظر آن باشند.

به نظر می‌رسد در آینده‌ای نه چندان دور، هواداران انیمه سورت آرت آنلاین با انتشار یک پروژه سینمایی جدید از این فرنچایز مورد استقبال قرار خواهند گرفت. Sword Art Online یکی از معروف‌ترین لایت ناول‌ها به قلم «رکی کاواهارا» است و به یک فرنچایز وسیع با شاخه‌های مختلف تبدیل شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انیمه سینمایی Sword Art Online ساخته خواهد شد

Sword Art Online به عنوان یک انیمه بسیار پرطرفدار و موفق شناخته شده که توانسته توجه جمعیت زیادی از هواداران را به خود جذب کند. در جشن 10 سالگی این فرنچایز، اعلام شد که یک فیلم سینمایی جدید بر اساس این انیمه در حال ساخت است. این اعلامیه با تیزری غیرمنتظره همراه بود که باعث هیجان و ترقی انتظارات هواداران شد.

در آخر هفته گذشته، تماشاگران ژاپنی این فرنچایز از تماشای محتوای تلویزیونی جدید Sword Art Online بهره‌مند شدند و توجه آن‌ها را جلب کرد. تیزری غیرمنتظره به انتشار رسید که حاوی جزئیاتی از پروژه سینمایی جدید بود. این ویدئو توسط سازندگان سریال در توییتر تایید و اعلام شد که فیلم جدیدی در حال ساخت است.

انیمه سینمایی Sword Art Online

تاکنون، اطلاعات زیادی از جزئیات این پروژه منتشر نشده ولی سازندگان این فیلم اعلام کرده‌اند که پروژه همچنان در دست ساخت و توسعه قرار دارد. این اعلامیه باعث اطمینان هواداران شده و نشان می‌دهد که Sword Art Online هنوز هم در مسیر خلق محتوای جذاب و جدید حضور دارد.

تا زمانی که اطلاعات بیشتری از این پروژه فاش نشده، انتظار می‌رود که هواداران با شوق منتظر انتشار جزئیات بیشتر و زمان انتشار این فیلم سینمایی باشند. Sword Art Online به نظر می‌رسد هنوز هم موفقیت خود را در دنیای سینما و انیمه حفظ کرده و با انتشار پروژه‌های جدید، مخاطبان را شگفت‌زده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انیمه Sword Art Online چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *