به‌روزرسانی یک ویژگی در بازی Tekken 8 که می‌توانست بازیکنان را راهی بیمارستان کند

شرکت باندای نامکو اعلام کرده است که در حال به‌روزرسانی برخی از گزینه‌های دسترسی در بازی Tekken 8 است، که احتمالا برخی از بازیکنان را به بیمارستان بکشاند.

این تلاش برای افزایش دسترسی در صنعت بازی‌ها مورد استقبال قرار گرفته، اما ممکن است برخی از ویژگی‌ها باعث ایجاد مشکلاتی شود. آخرین به‌روزرسانی‌ها نشان می‌دهد که فعال‌سازی یک فیلتر در بازی تکن 8 برای کم بیناها اثرات ناخواسته و مضری داشته است. این فیلتر مسیر بازیکنان را درون بازی تغییر داده و برخی از افراد اعلام کرده‌اند که این ویژگی به آن‌ها میگرن داده یا حتی می‌تواند بازیکنان را به بیمارستان بکشاند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


به‌روزرسانی یک ویژگی در بازی Tekken 8 که می‌توانست بازیکنان را راهی بیمارستان کند

نمایندگان از تیم دسترسی «ایکس باکس» و متخصصان در زمینه قابلیت‌های دسترسی نیز نگرانی‌های خود را ابراز کرده‌اند. این امور نقدهایی به وجود آورده و باعث شده تا شرکت «باندای نامکو» به سرعت پاسخی ارائه دهد.

بازی Tekken 8

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان سری بازی‌های Tekken، تایید کرده که فیلتر مذکور قرار است در نسخه آزمایشی بازی به‌روزرسانی شود و مسائل مطرح شده برای نسخه نهایی نیز مورد بررسی قرار گرفت. هارادا اظهار کرده که این به‌روزرسانی به منظور بهبود عملکرد برای تعداد گسترده‌تری از افراد صورت گرفته و شرکت در حال مرور بازخوردها و تجربیات کاربران است.

در نهایت، Tekken 8 در تاریخ 26 ژانویه 2024 (6 بهمن 1402) برای کنسول‌های PS5، Xbox Series X/S و پلتفرم PC منتشر خواهد شد. امیدواریم با به‌روزرسانی‌های آتی، مشکلات دسترسی احتمالی برطرف شود و تجربه بازیکنان بهبود یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازی تکن 8 چیست؟ آیا نسخه دموی این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *