فصل چهارم سریال انیمیشنی مستر بین ساخته خواهد شد

فصل چهارم سریال انیمیشنی معروف و محبوب مستر بین ، قرار است در سال 2025 به دنیای تلویزیون بازگرد و باری دیگر مخاطبین خود را مجذوب کند.

فصل چهارم سریال انیمیشنی مستر بین که توسط «روآن اتکینسون» اجرا و صداپیشگی می‌شود در سال 2025 باز خواهد گشت و شامل 52 قسمت 11 دقیقه‌ای خواهد بود که کل سریال را به 182 قسمت 11 دقیقه‌ای می‌رساند. این برنامه در سراسر اروپا، خاورمیانه و آفریقا از طریق پلتفرم‌های «Cartoonito» و «HBO Max» پخش خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


سریال انیمیشنی مستر بین

انیمیشن سریالی مستر بین ، بدخلقی‌های این شخصیت و «تدی» را در حین ماجراجویی‌ها و شیطنت‌هایشان، نشان می‌دهد. این برنامه، توسط شرکت «تایگر اسپکت» تولید شده تهیه‌کننده آن «تام بیتی» است و «دیو آزبورن» کارگردانی فصل چهارم آن را برعهده خواهد داشت، همچنین «آرنولد ویدوسون» تهیه کننده و «مورتاگ» و «اندرو بارنت جونز» نیز نویسندگان اصلی این سریال خواهند بود.

لایو اکشن اصلی مستر بین که توسط «اتکینسون» و «ریچارد کرتیس» ساخته شده بود، در سال 1990 به یک نماد بریتانیایی تبدیل شد. در ادامه‌ی روند پخش آن برای بیش از 30 سال، این برند حدود 140 میلیون دنبال کننده در متا، 72 میلیون سابزکرایبر، 19 میلیارد بازدید کننده مادام‌العمر در کانال‌های رسمی یوتیوب، 10 میلیون فالوور اینستاگرام و 14.2 میلیون لایک در تیک تاک دارد.

مستر بین

«اتکینسون» درمورد این موضوع، گفت:

من همیشه از تکرار شخصیت «مستر بین» و آزادی‌های خاصی که او در قالب انیمیشن دارد، لذت می‌برم. ما می‌توانیم او را به فضا یا داخل زمین به درون معادن ببریم، بدون آنکه عواقبی داشته باشد و باعث می‌شود که این انیمیشن روندی خلاقانه و جذاب به خود بگیرد. من مشتاقانه منتظر جدید آن هستم.

«تام بیتی» یکی از تهیه‌کنندگان سری دوم این سریال، افزود:

من واقعاً خوشحالم که فرصت بازگشت به چنین سریالی را دارم. مستر بین یک اسطوره کمدی نمادین بوده و همکاری با «روآن» برای ساخت این سریال، باعث افتخار است.

همچنین «کتی پین» مدیرعامل «بانیجی رایتزم» نیز می‌گوید:

بازی‌های سرگرم‌کننده مستر بین، یکی از دوست‌داشتنی‌ترین شخصیت‌های کمدی تاریخ تلویزیون، به طرز عجیبی مورد توجه کودکان و خانواده‌ها در سراسر جهان است. بنابراین ما از ادامه همکاری دیرینه خود با برادران «وارنر دیسکاوری» و «ITV» در این مجموعه انیمیشن فوق‌العاده که دنیای «بین» را به تصویر می‌کشد، هیجان‌زده هستیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی شخصیت و سریال انیمیشنی مستر بین چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Variety


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *