فیلمبرداری فصل سوم سریال Reacher آغاز شد

در آینده‌ای نزدیک، فیلمبرداری فصل سوم سریال Reacher به اتمام خواهد رسید و طرفداران از فصل سوم این سریال هیجان انگیز لذت خواهند برد.

ساخته‌ی پرطرفدار شرکت «آمازون»، با اقتباس از آثار جذاب «لی چایلد»، تاکنون دو فصل موفق از سریال ریچر به تماشاگران ارائه شد. در این سریال، «آلن ریچسون» در نقش «جک ریچر»، مامور نظامی سابق ارتش ایالات متحده، بازی می‌کند که در ماجراهای هیجان انگیزی قرار می‌گیرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلمبرداری فصل سوم سریال Reacher آغاز شد

فصل دوم، جدیدترین فصل این سریال بوده و خشونت زیادی با خود به همراه داشت. پایان فصل دوم نیز با یک توهین و اثار دموکراتیک جذاب، مخاطبان را مبهوت کرد. «آلن ریچسون» تمدید فصل سوم را اعلام کرده بود و این موضوع امروز با انتشار تصویری در اینستاگرام تصدیق شد که فرآیند فیلمبرداری فصل سوم Reacher آغاز گردید.

فصل سوم سریال Reacher

«آمازون» به دلیل تعداد بالای بیننده‌ها و استقبال مثبت از دو فصل اول، بسیار زود اقدام به تولید فصل سوم کرده است. این تصمیم نشان از اعتماد مدیران شرکت به کیفیت و محبوبیت این سریال دارد. تاکنون، Reacher با ماجراهای جذاب و بازی فوق‌العاده «آلن ریچسون» توانسته جاه‌طلبانه به دنیای سینما و تلویزیون وارد شود.

با شروع فیلم‌برداری فصل سوم، منتظر ماجراجویی‌های جدید و هیجان‌انگیز «جک ریچر» با بازی فوق العاده «آلن ریچسون» در این فصل جدید باشیم. این سریال ادامه‌ای دلپذیر و هیجان‌انگیز برای تماشاگران خواهد بود که منتظر تجربه لحظاتی پر از اکشن و معمایی با «جک ریچر» هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال Reacher چیست؟ آیا از طرفداران این سریال هیجان انگیز هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *