غیر رسمی: شخصیت بولزآی در سریال Daredevil: Born Again حضور خواهد داشت

ظاهراً یک شخصیت شرور محبوب دیگر از سریال Daredevil: Born Again به این مجموعه تلویزیونی بازگشته است. این شخصیت با نقاب خود و قدرت‌های فوق‌العاده، به دیدار طرفداران آمده است.

همچنین، «ویلسون دون‌آفریو»، بازیگر معروف نقش «ویلسون فیسک» یا همان «کینگ پین» در سریال Daredevil شبکه Netflix، قرار است در یک سری جدید از دنیای سینمایی Marvel (MCU) حضور پیدا کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور شخصیت بولزآی در سریال Daredevil: Born Again

«بنجامین پویندکستر»، معروف به Bullseye، که برای اولین‌بار در کتاب‌های کمیک Daredevil #131 در سال 1976 ظاهر شد، یک قاتل بی‌رحم با توانایی فوق‌العاده در هنر پرتاب، به ویژه پرتاب‌های مرگبار، شناخته می‌شود. حضور او، در رسانه‌های مختلف سروصدا ایجاد کرده امکان حضور آن در سریال را افزایش داده است.

در فصل سوم سریال Daredevil از شبکه Netflix، ما با ورود دردویل بولسی (Bullseye)، روبرو شدیم. این ورود با فلش‌بک‌های سیاه و سفید، در سریال اکو به ما نشان داده شد. حالا نشانه‌هایی به وجود آمده که احتمال بازگشت بولسی به داستان وجود دارد. این نظریه‌ها از بازگشت «بولسی»، در قسمت 3 اکو اشاره شده است.

احتمالاً در سریال جدید دردویل ما با بازگشت «Bullseye» همراه خواهیم بود. در حال حاضر، این سریال در مرحله فیلمبرداری قرار دارد و تاکنون تاریخ اکران رسمی برای آن اعلام نشده است. «ویلسون بتل» بازیگر این شخصیت، بیشتر به خاطر حضور در سریال The Young and the Restless شناخته می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور شخصیت Bullseye سریال Daredevil: Born Again چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Gamesradar


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *