تیریک ویترز به فیلم ترسناک روانشناختی Goat پیوست

شب گذشته، رسانه ددلاین اعلام کرد که «تیریک ویترز» قرار است در کنار «مارلون وینز» در فیلم Goat برای شرکت یونیورسال به هنرنمایی بپردازد.

این فیلم که بر اساس فیلمنامه‌ای است که از پروژه لیست سیاه نوشته «زاک آکرز» و «اسکیپ برانکی» ساخته شده، روی یک ورزشکار جوان تمرکز دارد که برای تمرین با ستاره بازنشسته، به یک تیم دعوت می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تیریک ویترز به فیلم Goat پیوست

این فیلم توسط «جردن پیل»، «وین روزنفلد»، «ایان کوپر» و «جمال واتسون» ساخته خواهد شد. تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم بز «دیوید کرن» و «کیت اوه» هستند. توسعه تولید EVP «سارا اسکات» و مدیر توسعه این اثر، «تونی دوکرت» خواهند بود.

فیلم Goat
تیریک ویترز به فیلم ترسناک روانشناختی Goat پیوست

«تیریک ویترز» که به خاطر بازی در سریال آتلانتا برای شبکه FX شناخته شده، در حال حاضر در سریال اسرار خانوادگی Ace Entertainment را در کنار «اریک دین» و «مایا میچل» در حال تولید است. او در ادامه در سری اپل هیوستون نیز دیده خواهد شد.

«تیریک ویترز» که به‌عنوان یک شخصیت و تأثیرگذار در YouTube مشهور است، به‌خاطر کانال TyriqTV خود با طرح‌های کمدی، شوخی‌ها، وبلاگ‌های سبک زندگی و آزمایش‌های اجتماعی شناخته شده است. «تیریک ویترز» یک شخصیت شناخته شده در یوتیوب است که به دلیل استعداد استثنایی و حضور در فیلم‌های باکیفیت بالا مورد تحسین قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگری «تیریک ویترز» چیست؟ شما کدامیک از فیلم‌های او را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *