فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 به پایان رسید

با اعلام رسمی «رایان رینولدز» و «هیو جکمن» در صفحه اینستاگرام خود، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Deadpool 3 به پایان رسید.

فیلم ددپول 3 یک گام به اکران شده و امروز «رایان رینولدز» و «هیو جکمن» با انتشار پست‌ در صفحات مجازی، از به پایان رسیدن مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم خبر دادند و اعلام کردند که اکنون این فیلم وارد مراحل پس از تولید شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پایان فیلمبرداری فیلم Deadpool 3

مراحل فیلم‌برداری این فیلم از اوایل تابستان امسال در بریتانیا آغازگردید، اما اعتصاب بازیگران و نویسندگان باعث تعطیلی چند ماهه تولید فیلم شد و درنهایت در اوایل آذر امسال، تولید فیلم را از سر گرفتند. اولین تریلر فیلم Deadpool 3 انتظار می‌رود در طول مسابقه سوپر بول امسال منتشر شود.

«رایان رینولدز» در نقش «ددپول»، «هیو جکمن» در نقش «ولورین»، «مورنا باکارین» در نقش «ونسا کارلیسل»، «استفان کاپیچیچ» در نقش «کلوسوس»، «برایانا هیلدبرند» در نقش «نگاسونیک تینیج وارهد»، «کوتسونا شیئوری» در نقش «یوکیو»، «راب دلینی» در نقش «پیتر»، «کاران سونی» در نقش «دوپیندر»، «لزلی اوگامس» در نقش «بلایند آل»، «جنیفر گارنر» در نقش «الکترا»، «اما کورین» در نقش شرور و «متیو مک‌فادین» در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 3 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلمبرداری فیلم Deadpool 3 به پایان رسید

فیلم Deadpool 3 برای اکران در تاریخ 26 ژوئیه 2024 (5 مرداد 1403) برنامه‌ریزی شده و «شان لوی»، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. «رت ریس» و «پال ورنیک» که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم ددپول 3 را به همراه «زب ولز»، «رینولدز» و «لوی» بر عهده داشته‌اند.

بیشتر بخوانید:

آیا شما دو قسمت قبلی ددپول را دیدید؟ آیا حضور هیو جکمن می‌تواند تأثیر بزرگی بر این فیلم بگذارد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *