تریلر فیلم Road House منتشر شد

سرویس استریم «آمازون پرایم» اولین تریلر فیلم Road House با حضور «جیک جیلنهال» (Jake Gyllenhaal) و «کانر مک‌گرگور» (Conor McGregor) را منتشر کرد.

فیلم «Road House» به کارگردانی «داگ لیمان» (سازنده فیلم هایی مانند Edge of Tomorrow و Mr. and Mrs. Smith)، یک بازسازی از فیلم کلاسیک محبوب با همین نام از سال 1989 است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تریلر فیلم Road House

در تریلر فیلم بار کنار جاده ، «جیک جیلنهال» نقش یک مبارز بازنشسته «UFC» به نام «الوود دالتون» را بازی می‌کند که در یک کافه بین راهی مشغول به کار است. «کانر مک‌گرگور»، ستاره واقعی UFC که در نقش خودش، شخصیت منفی فیلم را بازی می‌کند، در تریلر با ورود حماسی و باشکوه معرفی شد.

اولین نسخه فیلم که توسط «رودی هرینگتون» کارگردانی شد، «پاتریک سوویزی» (Patrick Swayze) نقش «دالتون» را ایفا می‌کند. او در یک کافه بین راهی مشغول به کار است و با گروه‌های خلافکار آن منطقه دچار مشکل می‌شود که این امر او را با چالش‌های زیادی روبرو می‌کند. این فیلم در گیشه موفقیت چندانی نداشت.

فیلم «Road House» از تاریخ 21 مارس (2 فروردین 1403)، در بیش از 240 منطقه سراسر جهان از طریق این سرویس استریم قابل تماشا خواهد بود.

پوستر رسمی فیلم نیز ادای احترامی به فیلم کلاسیک است، همچنین ایستراگ‌های مختلف برای طرفداران این اثر از جمله کافه معروف «دابل دوس» و اسم مستعاری جالب برای «پاتریک سوویزی» به همراه دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Road House چیست؟ آیا می‌تواند بر خلاف فیلم قبلی در گیشه فروش خوبی داشته باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *