هنری کویل نقش خود را در ریبوت فیلم Highlander تایید کرد

هنری کویل حضور خود در بازسازی ریبوت فیلم Highlander تأیید کرد و گفت که به زودی شروع به تمرین برای ایفای نقش در این فیلم فانتزی اکشن خواهد کرد.

در گفتگو با «Collider»، «کویل» اعلام کرد که تمریناتی که برای استفاده از شمشیر در فیلم کوه نشین نیاز دارد، به زودی آغاز خواهد شد، اما در مورد بقیه پروژه، می‌خواهد همه چیز را پنهان نگه دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور هنری کویل در ریبوت فیلم Highlander

«کویل» گفت:

تمرینات به زودی به صورت جدی آغاز می‌شود. این یک فرآیند تمرین بسیار طولانی خواهد بود و من بسیار هیجان‌زده هستم که وارد آن شوم. در حال حاضر فقط می‌توانم به شما اطلاعات محدودی بدهم.

با توجه به اینکه «کویل» قبلاً برای سریال The Witcher تمرین شمشیر زنی داشته است، اما برای فیلم Highlander هنوز یک فرآیند تمرین بسیار طولانی نیاز دارد و نمی‌توانیم جلوه شگفت‌انگیز برخورد شمشیر را که در اینجا به نمایش گذاشته خواهد شد، تصور کنیم.

ریبوت فیلم Highlander

انتظار می‌رود که Highlander داستان مشابهی با فیلم اصلی که در سال 1986 شاخته شد را روایت کند. ماجرای شمشیرزنی به نام «کانر مک‌لئود» (کریستوفر لامبرت) که متوجه می‌شود یکی از جنگجویان جاویدان است و تنها با بریدن سرش می‌میرد. پس از چند قرن با آرامش زندگی کردن، «مک‌لئود» در شهر نیویورک ساکن می‌شود و به زودی دوباره به میدان جنگ می‌رود، زمانی که بزرگ‌ترین دشمنش برمی‌گردد تا او را بکشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ریبوت فیلم کوه نشین با بازی «هنری کویل» چیست؟ آیا نسخه اصلی این فیلم را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *