متیو مک‌کانهی در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم The Lost Bus

«متیو مک کانهی» در حال مذاکره برای بازی در فیلم The Lost Bus است. این فیلم توسط «پل گرینگراس» کارگردانی شده و «جیمی لی کرتیس» و «جیسون بلوم» تهیه کننده آن هستند.

چندی پیش، خبری مبنی بر اینکه «متیو مک‌کانهی» در حال مذاکره برای بازی در دو فیلم Comet و Lost Bus است منتشر شد. فیلم Comet توسط شرکت تولید فیلم Comet Pictures تهیه می‌شود و تهیه‌کنندگان آن «جیمی لی کرتیس» و «جیسون بلوم» از شرکت Blumhouse هستند. فیلم سینمایی Lost Bus نیز توسط کارگردان «پل گرینگراس» ساخته می‌شود و شرکت اپل در حال مذاکره برای تولید این فیلم است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مذاکره متیو مک‌کانهی برای پیوستن به فیلم The Lost Bus

«برد اینگلزبی»، فیلمنامه فیلم اتوبوس گم شده را براساس کتاب بهشت: مبارزه یک شهر برای زنده ماندن در آتش‌سوزی آمریکایی، اثر «لیزی جانسون» نوشته شده و خودش نیز آن را بازنویسی کرده است. این فیلم بر اساس وقایع واقعی آتش‌سوزی کمپ 2018 در کالیفرنیا ساخته شده که به مرگبارترین آتش‌سوزی در تاریخ ایالات متحده تبدیل شد.

فیلم The Lost Bus

طبق گزارشات منابع معتبر، هنوز قراردادها برای این فیلم بسته نشده و فیلم در انتظار تأیید استودیو است؛ اما افراد مرتبط با پروژه به دلیل استعداد و جذابیت داستان، در مورد فیلم هیجان زده هستند.

«گرین گراس» در سال گذشته برای اقتباس رمان معروف غرق شدگی انتخاب شد؛ اما بر اساس گزارشات منابع معتبر، کار روی فیلمنامه هنوز در حال انجام است و برنامه این بوده که او ابتدا فیلم اتوبوس گمشده (The Lost Bus) را بسازد و پس از پایان تولید آن، به سمت پروژه غرق شدگی (Drowning) برود.

در صورتی که پروژه با دریافت چراغ سبز به تولید بپردازد، این فیلم می‌تواند فرصتی باشد تا استعدادها و استودیوها دوباره با هم دیدار کنند. به عنوان مثال، اپل اخیراً فیلم Echo Valley را با فیلمنامه اینگلزبی و با بازی «جولیان مور» و «سیدنی سوینی» به پایان رسانده است.

اگرچه این فیلم اولین فیلم بزرگ «مک‌کانهی» در سال جدید است؛ اما او همچنین قراردادی را برای بازی در یک سریال کمدی برای Apple TV+ امضا کرده که در آن «وودی هارلسون» نیز بازی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Lost Bus چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *