زندایا می‌خواهد در فیلم Dune 3 بازی کند

«زندیا»، بازیگر 27 ساله آمریکایی، در گفتگوهای اخیر خود، حضور نقش (چانی) را در فیلم Dune 3 یا Dune Messiah (تلماسه) را تأیید کرده است.

«زندیا» اعلام کرده که برای حضور در فیلم سوم آمادگی کامل دارد و هر زمان که «دنی ویلنوو»، کارگردان فیلم، قصد ساخت آن را داشته باشد، پاسخ مثبت خواهد داد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


زندیا قصد دارد در فیلم Dune 3 نقش آفرینی کند

او بیان کرد که هیجان‌زده است که ببیند در این فیلم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و اعتقاد دارد که «ویلنوو» بهترین شخصی خواهد بود که می‌تواند این داستان عمیق و سنگین را به روی پرده سینما ببرد؛ «ویلنوو» نیز ممکن است پیش از ساخت فیلم سوم، در پروژه‌های دیگری مشغول باشد و باید زمانی برای آن در نظر بگیرد.

فیلم سوم Dune در واقع بر اساس کتاب دوم سری تل‌ماسه با عنوان Dune Messiah اثر «فرانک هربرت» تولید خواهد شد. «دنی ویلنوو» اعلام کرد که دوست دارد این فیلم را بسازد؛ اما ممکن است پیش از آن درگیر پروژه‌های دیگری باشد. در این کتاب‌ها، زمانی حدود 12 سال از رویدادهای داستان بین Dune و Dune Messiah می‌گذرد؛ بنابراین «دنی ویلنوو» در حال حاضر عجله‌ای برای شروع کار روی Dune 3 ندارد.

در ارتباط با این موضوع، «تیموتی شالامی»، ستاره فیلم‌های Dune، به‌تازگی درباره فیلم سوم صحبت و به بازگشت یکی از شخصیت‌های معروف فیلم اول، یعنی «جیسون موموآ» به نقش دانکن آیداهو اشاره کرده است. فیلم سینمایی Dune 2 در حال حاضر برنامه‌ریزی شده و در تاریخ 1 مارس 2024 (11 اسفند 1402) اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Dune 3 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *