جیمز گان: بتمن در فیلم Superman: Legacy حضور نخواهد داشت

طبق اعلام «جیمز گان»، شخصیت بتمن در فیلم Superman: Legacy حضور نخواهد داشت و مدیر استودیوی دی‌سی، به تازگی این خبر را اعلام کرد.

او این اطلاعات را از طریق آپدیت‌های جذاب خود درباره پروژه‌های آینده دی‌سی فیلم منتشر کرده است. فیلم میراث سوپرمن که نویسندگی و کارگردانی آن توسط «جیمز گان» انجام شده، به عنوان یک پروژه بزرگ در دنیای سینمایی دی‌سی شناخته می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جیمز گان: بتمن در فیلم Superman: Legacy حضور نخواهد داشت

تاکنون، حضور بازیگرانی همچون «دیوید کورنسوت» (نقش سوپرمن)، «نیکلاس هولت» (نقش لکس لوثر) و «ریچل برازناهان» (نقش لوئیس لین) در فیلم جدید سوپرمن تأیید شده است. یک طرفدار در شبکه اجتماعی از «جیمز گان» پرسید که چرا بتمن نمی‌تواند در فیلم سوپرمن: میراث حضور داشته باشد و آیا او قبل از این فیلم در پروژه‌های دیگر دی‌سی حضور پیدا می‌کند یا خیر؟ «جیمز گان» در پاسخ به این سول گفت:

خیر. بتمن نمی‌تواند در این فیلم حضور داشته باشد. او در فیلمنامه نیست

این اعلامیه نشان‌دهنده استراتژی جدیدی از جانب «جیمز گان» برای جلب توجه به دنیای سینمایی دی‌سی است.

فیلم Superman: Legacy

او احتمالاً تصمیم به حذف بتمن از این پروژه گرفته تا برنامه‌هایی را برای معرفی این شخصیت در فیلم‌های دیگر دی‌سی فیلم اجرا کند. در این راستا، فیلم The Brave and The Bold به‌عنوان اولین فیلم بتمن در دنیای سینمایی دی‌سی جدید تدارک دیده می‌شود. این تغییرات در نقش‌آفرینی شخصیت‌های محبوب دی‌سی، توجه بسیاری از طرفداران سینما و کارتون به سوی این پروژه‌های جدید را جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دنیای جدید دی‌سی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *