شایعه: مارول قصد دارد یک فیلم یا سریال از Iron Fist بسازد

گزارش‌های تازه منتشر شده از سایت comicbook حاکی از این است که استودیوی مارول قصد دارد تا پروژه‌ای حول محور شخصیت Iron Fist را آغاز کند.

استودیوی مارول، در نظر دارد که در آینده به سوی کاراکترهای جدیدی در دنیای سینمایی خود برود. گزارشات حاکی از این است که شخصیت آیرون فیست نیز به زودی وارد این دنیا خواهد شد؛ اما هنوز مشخص نیست کدام نسخه از این شخصیت به تصویر کشیده خواهد شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مارول قصد دارد یک فیلم یا سریال از شخصیت Iron Fist بسازد

گزارشات قبلی نیز اشاره کرده بودند که پروژه جدید با حضور یک شخصیت زن در نقش اصلی توسعه خواهد یافت؛ اما نام بازیگری که این نقش را ایفا خواهد کرد، هنوز مشخص نشده است. در حال حاضر، جزئیات بیشتری در مورد قالب این پروژه و اینکه آیا یک فیلم سینمایی، یک سریال تلویزیونی یا حتی یک انیمیشن سریالی خواهد بود معلوم نیست.

همچنین، احتمال بازگشت «فین جونز» در نقش «دنی رند» به طرح افتاده؛ اما نقش اصلی این پروژه نخواهد بود. سریال Iron Fist پیش‌تر توسط سرویس آنلاین نتفلیکس، به عنوان بخشی از دنیای سینمایی DefendersVerse ساخته شده بود؛ اما با بازگشت حقوق این شخصیت‌ها به مارول و حضور آن‌ها در دنیای سینمایی، احتمال حضور این شخصیت در آینده دنیای سینمایی مارول بسیار بیشتر شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخت فیلم یا پروژه تلویزیونی Iron Fist چیست؟ آیا سریال اصلی این شخصیت را تماشا کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *