مراحل پیش تولید فصل پنجم ویچر آغاز شد

نتفلیکس با شروع مراحل پیش تولید فصل چهارم سریال Witcher، همچنین درحال توسعه فصل پنجم ویچر نیز است. این تصمیم می‌تواند منجر به پیشرفت بهتری در تولید شود.

به گزارش Redanian Intelligence، فصل چهارم سریال Witcher در استودیوی Longcross، در بریتانیا آغاز شده و در حال حاضر در مراحل نگارش قسمت‌ها قرار دارد. همچنین، «نتفلیکس» در تلاش است تا فصل چهارم و پنجم را پشت سر هم تولید کند. این تصمیم به منظور کاهش زمان تولید بین دو فصل و ایجاد امکان بهره‌برداری سریع‌تر از محبوبیت سریال گرفته شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آغاز مراحل پیش تولید فصل پنجم ویچر

به نظر می‌رسد که «نتفلیکس» قصد دارد فصل چهارم و پنجم سریال Witcher را به صورت همزمان بسازد و پروسه ساخت بین این دو فصل را کوتاه کند. این تصمیم «نتفلیکس» به منظور ادامه دادن موفقیت سریال و بهره‌برداری سریع‌تر از آن در بازار است.

با این اقدام، بخش‌های مهم داستانی سریال Witcher تا قبل از اعتصاب نویسندگان در تابستان سال 2023 نوشته می‌شود و روند تولید به سرعت پیش خواهد رفت.

تهیه‌کننده اجرایی سریال Witcher، «تومک باگینسکی»، درباره فصل چهارم اظهار نظر کرده و گفته است که برنامه‌ریزی برای این فصل باید هم‌سو با کتاب‌ها باشد. به نظر می‌رسید که برخلاف برداشت برخی از طرفداران که نمی‌توانند با تغییر چهره گرالت کنار بیایند، او معتقد است این تغییرات به درستی انجام شده‌اند.

«باگینسکی» علاقه‌مند به شروع فصل چهارم است؛ اما او می‌گوید که نمی‌توان پیش‌بینی کرد که آیا طرفداران نیز از این تغییرات استقبال خواهند کرد یا خیر.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فصل پنجم ویچر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *