غیر رسمی: دنباله فیلم Jennifer’s Body ساخته خواهد شد

«دیابلو کودی» نویسنده فیلم Jennifer’s Body ، در یک پادکست اعلام کرد که تمایل دارد ادامه داستان این فیلم را بنویسد و تا دنباله آن  نیز ساخته شود.

پس از گدشت 15 سال از فیلم بدن جنیفر ، «دیابلو کودی» نویسنده این فیلم گفته که می‌خواهد ادامه این اثر را بسازد. این فیلم کمدی و ترسناک، داستان دانش‌آموز دبیرستانی به نام «جنیفر چک» (با بازی مگان فاکس) را روایت می‌کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


دنباله فیلم Jennifer’s Body تولید خواهد شد

در سال 2009، این فیلم با واکنش‌های متنوعی روبرو و عملکرد بی‌نظیر آن در باکس آفیس به خاطر بازاریابی نادرست تلقی شد. Jennifer’s Body در سال‌های بعد، به یک کلاسیک کالت محسوب شد و به خاطر موضوعات فمینیسم و فیلمنامه «دیابلو کودی» مورد تحسین قرار گرفت.

فیلم Jennifer’s Body

همچنین بازیگران دیگری از جمله «آماندا سیفرید»، «جانی سیمونز»، «آدام برودی»، «امی سداریس» و «جی کی سیمونز» در این فیلم حضور دارند. «کودی» در رابطه با ستارگان این فیلم گفته است:

من فقط باید شریکان خود را پیدا کنم. افرادی که به همان‌اندازه به من اعتماد دارند؛ اما این پروژه هنوز مشخص نشده است. به کسی نیاز دارم که باور داشته باشد که این اثر یک میلیارد دلار ارزش خواهد داشت. این احساس به تدریج برایم خوشایندتر شد. در ابتدا، بدون شک هیجان‌زده بودم؛ اما کمی هم ناراحت بودم. زیرا فکر می‌کردم، این تماشاگران وقتی که فیلم اکران می‌شد کجا بودند؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Jennifer’s Body چیست؟ آیا فیلم ابتدایی این اثر را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Movieweb


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *