آیو ادبیری از فیلم Thunderbolts جدا شد

به تازگی آیو ادبیری که قرار بود در نقشی نامشخص در فیلم Thunderbolts ظاهر شود تغییر کرده و «گرالداین ویسونافن» جای او را در این فیلم گرفت.

«آیو ادبیری» (Ayo Edebiri)، بازیگر سریال خرس (Bears) که نقش نامشخصی را در این فیلم از دنیای سینمایی مارول داشت، به دلیل تداخل برنامه‌هایش با زمان فیلمبرداری فیلم، مجبور به جدایی از این پروژه شد. این تداخل برنامه جزء مشکلاتی است که سازندگان و بازیگران پس از پایان اعتصابات با آن مواجه شدند. قبلاً «استیون ین» هم به دلیل تداخل برنامه‌هایش از حضور در فیلم تاندربولتز منصرف شده بود. حالا گرالداین ویسونافن جای «ادبیری» را در این فیلم به دست آورد، اما اطلاعاتی از نقش او در دسترس نیست.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


کناره‌گیری آیو ادبیری از فیلم Thunderbolts

«گرالداین ویسونافن» در فیلم‌هایی مانند Cat Person،  The Beanie Bubble، Bad Education،  نقش داشته و همچنین در سریال‌های Drive-Away Dolls و You’re Cordially Invited نیز حضور دارد. به طور کلی، «ویسونافن» در فیلم‌ها و سریال‌های کمدی و درام شناخته شد.

فیلم Thunderbolts

در این فیلم، «فلورنس پیو» در نقش «یلنا بلووا»، «سباستین استن» در نقش «باکی بارنز» ملقب به «سرباز زمستان»، «وایت راسل» در نقش «جان واکر» ملقب به «مامور آمریکا»، «دیوید هاربر» در نقش «الکسی شوستاکوف» ملقب به «رد گاردین»، «هانا جان کامن» در نقش «گوست»، «اولگا کوریلنکو» در نقش «تسک‌مستر»، «جولیا لوئی درایفوس» در نقش «والنتینا» و «هریسون فورد» در نقش ژنرال «راس» حضور خواهند داشت.

تاریخ اکران فیلم تاندربولتز برای 25 ژوئیه 2025 (3 مرداد 1404) برنامه‌ریزی شده و این فیلم پایان فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Thunderbolts چیست؟ آیا با توجه به تغییرات اعمال شده میتواند عنوان موفقی باشد؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *