پل مسکال برای بازی در نقش شکسپیر برای فیلم همنت وارد مذاکره شد

سال‌های اخیر برای پل مسکال بسیار چشم‌گیر بوده است و به نظر می‌رسد مسکال در فیلم همنت به کارگردانی «کلوی ژائو» نقش «شکسپیر» جوان را ایفا کند.

در حال حاضر اطلاعاتی کمی درباره فیلم همنت (Hamnet) وجود دارد، اما اعلام شده که «مسکال» در کنار «جسی بکلی» (Jessie Beckly) ایفای نقش خواهد کرد. «بکلی» نقش «اگنس شکسپیر»، همسر نامزد مشهور نمایشنامه‌نویس را ایفا می‌کند. این دو نفر در کنار یکدیگر میتوانند تیم قدرتمندی را تشکیل بدهند، چه بسا که کارگردانی نظیر «ژائو» که برنده جایز اسکار است به آنها بپیوندد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پل مسکال به فیلم همنت پیوست

«پل مسکال» در مورد نقش خود و همکاری با «ژائو» گفت:

کتاب همنت واقعاً ویران‌کننده است. اگر نسخه‌ی جوان‌ترم بگوید که امسال این فیلم قرار است ساخته شود، باور نمی‌کنم. من قبلا هم با «جسی» در فیلم بازی کرده‌ام اما با یکدیگر در یک تصویر ظاهر نشدیم. او یکی از بازیگران خوب امروزی است و همینطور «ژائو» یکی از افرادی است که من نمی‌توانم صبر کنم تا با او همکاری کنم و وارد دنیای شخصیت‌های او شوم.

فیلم همنت

همنت بر اساس یک رمان سال 2020 با همان نام، اثر نویسنده «مگی اوفارل» است. این رمان داستان خیالی پسر «اگنس» و «ویلیام»، «همنت» را روایت می‌کند. این یک رمان بسیار غمگین است، زیرا احساسات والدین پس از مرگ «همنت» در سن 11 سالگی را دنبال می‌کند.

این داستان به عنوان زمینه‌ای برای خلق یکی از مشهورترین آثار «ویلیام شکسپیر»، هملت، عمل می‌کند. یک نسخه تئاتری از این رمان در سال گذشته توسط شرکت «Royal Shakespeare Company» منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی پل مسکال چیست؟ آیا از عملکرد او در فیلم‌های اخیرش راضی بودید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Collider


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *