ظرفیت‌ سینمای جشنواره فجر 1402 تکمیل شد

فروش بلیت‌های جشنواره فجر 1402 با استقبال جذابی روبه‌رو شده و همچنین در جشنواره کتاب و رسانه جوایز، فیلمنامه‌های فیلم کوتاه تهران به اجرا رسید.

در روز چهارشنبه، 11 بهمن 1402، هیأت داوران بخش دانشجویی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران به داوری آثار این بخش می‌پردازند. در این بخش جشنواره که در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد، 23 فیلم حضور خواهند داشت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


ظرفیت جشنواره فجر 1402 تکمیل شد

جوایز فیلمنامه‌های اقتباسی چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره کتاب و رسانه به برگزیدگان اهدا شد. این بخش جشنواره، با حضور 33 متقاضی برگزار شد و در نهایت با پذیرش 24 اثر، هفت فیلم‌نامه اقتباسی نامزد جایزه ویژه شدند.

در نهایت، فیلم کوتاه سیاه به کارگردانی «مرضیه کمال‌وندی» و «مصطفی داوطلب» و فیلم وفادار به کارگردانی «حسن نقاش» به عنوان برگزیدگان بخش کتاب و رسانه در چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران انتخاب شدند.

جشنواره فجر 1402

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در کمیته امور نمایش بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، مخاطبان این رویداد از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 9 بهمن، با مراجعه به سامانه سینماتیکت، بلیت فیلم‌های مورد نظر خود را از ابتدای جشنواره تا 16 بهمن 1402 تهیه کردند. همچنین، فروش بلیت برای فیلم‌های شانزدهم بهمن تا روز اختتامیه جشنواره از صبح امروز (سه‌شنبه دهم بهمن) آغاز خواهد شد.

در این سال، هر شماره تلفن همراه، امکان خرید چهار قطعه بلیت از هر فیلم را دارد؛ بنابراین، تماشاگران باید در زمان خرید با دقت نظر کافی، فیلم، سینما، سالن، روز و سانس نمایش را انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی جشنواره فجر 1402 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *