فیلم‌برداری فیلم Avatar 4 آغاز شد

پس از مدت‌ها انتظار برای سری جدید از مجموعه آواتار، پروسه فیلم‌برداری فیلم Avatar 4 به صورت رسمی آغاز شده و یک تصویر از پشت صحنه این فیلم لو رفته است.

«جیمز کامرون»، یکی از کارگردانان پرمشغله حال حاضر در هالیوود، مشغول ساخت فیلم‌های فرنچایز Avatar (آواتار) است. این فرنچایز تاکنون دو فیلم را به اکران در سینماهای جهان منتشر کرده و توانسته مجموعاً بیش از 5 میلیارد دلار فروش کند که این یک رکورد جالب توجه است. این موفقیت‌ها باعث شده‌اند تا ساخت دنباله‌های این فرنچایز، به چالشی دشوار و زمان‌بر تبدیل شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فیلم‌برداری فیلم Avatar 4 استارت خورد

«استیون لانگ»، بازیگر 71 ساله آمریکایی، با انتشار یک تصویر اعلام کرد که فیلمبرداری فیلم آواتار 4 آغاز شده و تا پایان سال جاری میلادی به اتمام خواهد رسید. او در فرنچایز Avatar، نقش شخصیت منفی به نام «کلنل مایلز کواریچ» را بازی خواهد کرد.

فیلم Avatar 4
چهارمین فیلم آواتار

با توجه به وقایع پایانی فیلم Avatar: The Way of Water، می‌توان حدس زد که کلنل مایلز کواریچ که به یک آواتار تبدیل شده، نقشی اساسی و مهمی را در Avatar 4 خواهد داشت. بخصوص پس از مرگ پسر جیک سالی و تشدید تنش‌ها و کینه بین آن‌ها، نبردی بزرگ در پاندورا رخ خواهد داد. تاریخ اکران فیلم Avatar 4 برای 21 دسامبر 2029 (1 دی 1408) برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این فرانچایز فانتزی و ساخت دنباله‌های آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: CBR


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *