مدت زمان انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 مشخص شد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مشخص شد که مدت زمان انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4 تعیین شده و طرفداران بی‌صبرانه منتظر عرضه این عنوان زیبا هستند.

مدت زمان انیمیشن Kung Fu Pa 4 حدود 94 دقیقه خواهد بود و در جایگاه دوم طولانی‌ترین قسمت این مجموعه قرار می‌گیرد و پس از پاندای کونگ‌فوکار 3 که مدت زمان آن تنها یک دقیقه بیشتر بود، منتشر خواهد شد. طرفداران نباید زمان زیادی را برای تماشای این انیمیشن منتظر بمانند؛ زیرا این انیمیشن در تاریخ 18 اسفند 1402 روی پرده سینما خواهد رفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مدت زمان انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

بازیگران این انیمیشن شامل «جک بلک» در نقش «پو»، «آکوافینا» در نقش «ژن»، «وایولا دیویس» در نقش «آفتاب‌پرست»، «داستین هافمن» در نقش «استاد شیفو»، «جیمز هنگ» در نقش آقای «پینگ»، «برایان کرانستون» در نقش «لی شان»، «ایان مک‌شین» در نقش «تای لانگ»، «جاناتان کی کوان» در نقش «هان»، «لوری تان چن» در نقش «گراز مادربزرگ» و «رونی چنگ» در نقش «ناخدای قایق ماهیگیری» هستند.

انیمیشن پاندای کونگ فو کار 4

خلاصه داستان انیمیشن پاندای کونگ‌فوکار 4 داستان «پو» را پس از انتخاب شدن به عنوان رهبر معنوی دره صلح را روایت می‌کند. او حالا باید یک جنگجوی اژدهای جدید را برای آموزش بیابد. در عین حال، یک جادوگر بدذات قصد دارد که همه کاراکترهای شروری را که پو شکست داده بود، دوباره احضار کند. «مایک میچل»، کارگردان انیمیشن ترول‌ها، کارگردانی این انیمیشن را بر عهده دارد و «ربکا هانتلی» به عنوان تهیه‌کننده پروژه فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی قسمت‌های پیشین انیمیشن پاندای کونگ فو کار چیست؟ آیا شما هم منتظر قسمت چهارم این سری هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *