متیو وان: فیلم ددپول 3 آینده مارول را تغییر خواهد داد

«متیو وان» در مصاحبه با پادکست «بروبایبل» می‌گوید که فیلم ددپول 3 (Deadpool 3) دنیای سینمایی مارول را از باتلاق شکست‌های تجاری پی‌درپی بیرون خواهد کشید.

«متیو وان» که به زودی فیلم 200 میلیون دلاری و پرستاره آرگایل (Argylle) را روی پرده خواهد برد با فیلم ایکس-من: کلاس اول (X-Men: First Class) تجربه کارگردانی فیلم‌های ابرقهرمانی را دارد. شب گذشته، در رابطه با فیلم Deadpool 3 گفت:

بر اساس چیزی که درباره ددپول علیه ولورین یا ولورین علیه ددپول می‌دانم، تردیدی ندارم که این بحث میان «رایان رینولدز» و «هیو جکمن»، همین حالا که حرف می‌زنیم شکل گرفته، باورنکردنی است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اظهارات متیو وان درباره فیلم ددپول 3

«متیو وان» سومین فیلم ددپول را یک ضربه ناگهانی برای سینمای جهان خواند. او در این رابطه گفت:

دنیای مارول به زودی دچار یک ضربه ناگهانی از آن‌ها خواهد شد و این فیلم آن را به زندگی برمی‌گرداند. فکر می‌کنم «رایان رینولدز» و «هیو جکمن» دنیای مارول را نجات بدهند. من هوادار واقعی فرانچایز ایکس-من هستم و فقط می‌خواهم فیلم‌ها به خوبی گذشته باشند.

مارول در سال 2023، با فیلم مرد-مورچه‌ای 3 (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) و مارول‌ها (The Marvels)، دو شکست تجاری را متحمل شد. دنباله فیلم کاپیتان مارول با بازی «بری لارسن»، در بازارهای داخلی حتی از فروش 100 میلیون دلاری عبور نکرد؛ در حالی که قسمت اول آن در سراسر دنیا بیش از 1 میلیارد دلار فروخته بود.

فیلم ددپول 3

«رایان رینولدز» در قسمت سوم فیلم ددپول در نقش «ددپول» یا «ویلسون وید»، «هیو جکمن» در نقش «ولورین» یا «لوگان هولت»، «راب دلینی» در نقش «پیتر»، «اما کورین» در یک نقش شرور افشا نشده و «متیو مکفدین» ظاهر خواهند شد.

«زاسی بیتس» بازیگر دو قسمت قبلی تأیید کرده که در قسمت سوم حضور ندارد اما «مورنا باکارین» و «استفان کاپیچیچ» از قسمت‌های قبلی برای ددپول 3 بازمی‌گردند. «رینولدز» و «جکمن» هفته پیش پایان فیلمبرداری ددپول 3 را تایید کردند. این فیلم در حال حاضر قرار است 26 ژوئیه 2024 (6 تیر 1403) اکران شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم ددپول 3 چیست؟ آیا شما هم منتظر قسمت سوم این سری هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *