پخش زنده مراسم State of Play 2024

مراسم State of Play 2024 که تا دقایقی دیگر برگزار خواهد شد، بازی‌هایی مانند Rise of the Ronin، Stellar Blade را معرفی خواهد کرد. در ادامه، با پخش این مراسم همراه شما خواهیم بود.

در این رویداد، دیگر بازی‌های جدید PS5 نیز به نمایش گذاشته خواهند شد. رویداد PlayStation State of Play، برای تقریباً در ساعت 2 بعد از ظهر PT/5 بعد از ظهر ET/22 GMT (22:30 شب به وقت تهران) آغاز می‌شود. در این مطلب، نحوه تماشای رویداد PlayStation State of Play را تماشا می‌کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


پخش زنده مراسم State of Play 2024

شما می‌توانید کل ارائه رویداد PS5 را دقیقاً در اینجا، مستقیماً از طریق ویدیوی لایو YouTube دقیقاً زیر تماشا کنید. زمان این مراسم، در کل حدود 40 دقیقه طول می‌کشد و بازی‌های Rise of the Ronin و Stellar Blade، دو نسخه انحصاری PS5 برای سال 2024 هستند که حضور پررنگی در این ارائه خواهند داشت. یکی از عناوین جذابی که بسیاری از افراد انتظار حضور آن را دارند، بازی Death Stranding 2 است.

مراسم State of Play یک رویداد تازه و متنوع از سونی است که اخبار و اطلاعات جدید در مورد بازی‌های ویدئویی و دیگر محصولات مرتبط با سیستم‌های PlayStation را ارائه می‌شود. معمولاً هر سال، سونی به توسعه‌دهندگان این فرصت را می‌دهد تا آخرین پروژه‌های خود را به جامعه گیمرها معرفی کنند. همچنین، این رویداد فرصتی برای سونی است تا اطلاعات جدیدی در مورد سخت‌افزارها، به‌روزرسانی‌ها، و اقدامات آینده‌اش در حوزه بازی‌های ویدئویی اعلام کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی مراسم State of Play 2024 چه بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *