شایعه: برد پیت نخستین بازیگر فیلم پایانی کوئینتن تارانتینو است

شایعه شده است که برد پیت و کوئینتن تارانتینو پس از آخرین همکاری در فیلم روزی روزگاری در هالیوود، به طور مجدد در یک پروژه جدید همکاری خواهند کرد.

بر اساس گزارش «Deadline»، «پیت» در آخرین فیلم تارانتینو به نام The Movie Critic بازی می‌کند. این زوج قبلاً در سال 2019 در فیلم روزی روزگاری در هالیوود با هم کار کرده بودند و این نقش برای «پیت» اولین اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را به ارمغان آورد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


همکاری مجدد برد پیت و کوئینتن تارانتینو

فیلم جدید «تارانتینو» که گفته می‌شود آخرین فیلم این کارگردان است، داستان یک منتقد در سال 1977 را به تصویر می‌کشد که برای یک نشریه تخیلی به نام The Popstar Pages کار می‌کند. «تارانتینو» گفته که این فیلم بر اساس مردی است که وجود داشته، اما هرگز واقعاً مشهور نبود. او افزود:

او خیلی بی ادب بود، می‌دانید. فحش داد. او از توهین‌های نژادی استفاده می‌کرد. اما حرف‌هایش واقعا خنده‌دار بود و خیلی بی ادب بود.

برد پیت

در حال حاضر این خبر به صورت رسمی تایید نشده و مشخص نیست که «پیت» چه نقشی را بازی خواهد کرد. «تارانتینو» همچنین در جشنواره فیلم کن سال گذشته به «ددلاین» گفت:

او درباره فیلم‌های رایج نوشت و منتقد رشته دوم بود. فکر می‌کنم او منتقد بسیار خوبی بود. او مثل بسیار بدبین بود. نقدهای او تلاقی بین «هاوارد استرن» و «تراویس بیکل» بود.

این نویسنده و کارگردان، «پیت» را یکی از آخرین ستاره‌های باقی مانده در سینمای بزرگ نامیده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم‌های تارانتینو چیست؟ آیا فیلم‌های این کارگردان را دیده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: The Guardian


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *