تاریخ عرضه بازی Resident Evil 4 Gold Edition مشخص شد + تیزر

کپکام (Capcom) تاریخ عرضه بازی Resident Evil 4 Gold Edition را طی انتشار یک تیزر اعلام کرده و مشخص شد که به عنوان یک بسته شامل بازی پایه و تمام محتوای قابل دانلود آن عرضه می‌شود.

نسخه طلایی بازی رزیدنت اویل 4 که با انتشار یک تریلر معرفی شد، شامل راه‌های جداگانه به‌علاوه آیتم‌های جایزه‌ای است که قبلاً فقط در نسخه دیلاکس (Deluxe) این بازی موجود بود. این جایزه‌ها شامل لباس‌های مختلف «لئون» و «اشلی»، سلاح‌های Sentinel Nine و Skull Shaker، موسیقی متن و غیره است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ عرضه بازی Resident Evil 4 Gold Edition

هیچ قیمتی برای نسخه طلایی توسط کمپانی «کپکام» به اشتراک گذاشته نشده، اما احتمالاً در روزهای آینده با در دسترس قرار گرفتن آن برای پیش‌خرید مشخص خواهد شد.

Resident Evil 4 در مارس 2023 به عنوان بازسازی بازی محبوب سال 2005 عرضه شد. این یک موفقیت بزرگ برای «کپکام» بود و تنها در دو روز، بیش از سه میلیون نسخه فروخت و در ماه‌های پس از آن به بیش از شش میلیون رسید. تاریخ انتشار Resident Evil 4 Gold Edition توسط «کپکام» 9 فوریه 2024 (20 بهمن 1402) اعلام شد.

به طور رسمی اعلام شده که Resident Evil 4 Gold Edition شامل بازی اصلی، حالت The Mercenaries، تمامی محتویات نسخۀ دیلاکس و بسته الحاقی (DLC) Seperate Ways خواهد بود. این نسخۀ ویژه بازی، برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و سری اس و رایانه‌های شخصیT در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

«IGN» گفت:

بازسازی Resident Evil 4، بی‌وقفه‌ترین ماجراجویی هیجان‌انگیز سری است که با پتانسیل عظیم خود، اصلاح شده و تحقق یافته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی نسخه بازسازی Resident Evil 4 چیست؟ آیا این عنوان پرطرفدار را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: ign


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *