شایعه: کاترین اوهارا به فصل دوم سریال The Last of Us پیوست

گزارش‌ها نشان می‌دهند که بازیگر معروف، «کاترین اوهارا» در فصل دوم سریال The Last of Us نقش‌آفرینی خواهد کرد. طبق این گزارش، او قرار است نقش مهمی را ایفا کند.

در چند روز گذشته، بازیگرانی برای فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما انتخاب شده‌اند؛ اما در عین حال، سازندگان سریال در تلاش هستند تا بازیگران بیشتری را برای این اثر جذب کنند و حضور آن‌ها را در سریال ممکن سازند. این خبرها باعث هیجان و شوق طرفداران شده که منتظر اعلام نام بازیگران بیشتر و عرضه فصل دوم این سریال هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


حضور کاترین اوهارا در فصل دوم سریال The Last of Us

گزارش‌های تازه نشان می‌دهد که سازندگان سریال آخرین بازمانده از ما ، برای فصل دوم یک کاراکتر جدید را در نظر گرفته‌اند و اخیراً بازیگری را برای ایفای این نقش انتخاب کرده‌اند. هرچند جزئیات بیشتر درباره این شخصیت هنوز در دسترس نیست؛ اما گفته می‌شود «کاترین اوهارا» برای این نقش استخدام خواهد شد.

فصل دوم سریال The Last of Us

به گفته منابع مختلف، «کاترین اوهارا» در فصل دوم The Last of Us نقش یک شخصیت جدید به نام «گیل» را بازی خواهد کرد. حضور او در سه قسمت از فصل دوم تایید شده بود؛ اما هنوز به طور رسمی اعلام نشده که «کاترین اوهارا» در این سریال حضور خواهد داشت.

او با شهرتی که به خاطر نقش‌هایش در Schitt’s Creek و Home Alone دارد، اخیراً فیلمبرداری قسمت‌های مربوط به خود در فیلم Beetlejuice 2 را به پایان رسانده و به نظر می‌رسد برنامه‌‌اش برای آینده خالی است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور کاترین اوهارا در فصل دوم سریال The Last of Us چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Comicbook


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *