بازیگران فیلم The Last Showgirl معرفی شدند

عوامل فیلم The Last Showgirl تعدادی از بازیگران این اثر را معرفی کردند که شامل «پاملا اندرسون»، «کایرنان شیپکا»، «جیمی لی کرتیس»، «دیو باوتیستا»، «برندا سانگ» و «بیلی لورد» هستند.

در فیلم سینمایی The Last Showgirl به کارگردانی «جیا کاپولا»، بازیگران معروفی همچون «پاملا اندرسون»، «کایرنان شیپکا»، «جیمی لی کرتیس»، «دیو باوتیستا»، «برندا سانگ» و «بیلی لورد» حضور دارند. فیلمنامه این فیلم توسط «کیت گرستن» نوشته شده و تهیه‌کنندگان آن «رابرت شوارتزمن» و «ناتالی فری» هستند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بازیگران فیلم The Last Showgirl

«جیا کاپولا» در مورد The Last Showgirl گفته است:

من همیشه علاقه‌مند بودم که در وگاس فیلم بسازم. بسیار مفتخرم که با همچین بازیگران و تیم قوی‌ای، به خصوص «پاملا»، کار می‌کنم. من بسیار ذوق‌زده هستم که عملکرد شجاعانه و صمیمانه او را با دیگران به اشتراک بگذارم!

داستان فیلم درباره یک دختر رقاص حرفه‌ای است که برای برنامه‌ریزی آینده خود باید تصمیم‌هایی را بگیرد؛ اما بعد از سی سال، برنامه‌هایش ناگهان به پایان می‌رسند. او در سن پنجاه سالگی به‌عنوان یک رقاص، سعی می‌کند بفهمد که بعداً چه کاری باید انجام دهد.

«رابرت شوارتزمن» می‌گوید:

من موافقم که The Last Showgirl یک پروژه جذاب با بازیگران رویایی است. ما نمی‌توانیم از فرصتی که برای روایت یک داستان مهم در لاس وگاس که نمادی از احترام به دختر رقاص است، از طریق سبک بصری منحصربه‌فرد «جیا» بدون افتخار و قدردانی بهره‌مند شویم. این فرصتی است که باید برای آن ارزش قائل شویم و به نحو درست از آن استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازیگران فیلم The Last Showgirl چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *