برایس دالاس هاوارد و اورلاندو بلوم به فیلم Deep Cover پیوستند

فیلم Deep Cover با ژانر اکشن و کمدی، توسط آمازون در دست ساخت قرار دارد و به تازگی اعلام شد که برایس دالاس هاوارد و اورلاندو بلوم به این فیلم پیوستند.

«ایان مک‌شین»، «پدی کانسیدین» و «سونویا میزونو» نیز از دیگر بازیگران این فیلم کمدی و اکشن بریتانیایی هستند که در نقش چند بازیگران بداهه‌گو هستند که توسط پلیس برای کمک به اجرای صحنه‌های سطح پایین استخدام شده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


برایس دالاس هاوارد و اورلاندو بلوم در فیلم Deep Cover

«آمازون» Deep Cover را در دست ساخت قرار داده است؛ یک فیلم کمدی اکشن بریتانیایی که بازیگران همچون «برایس دالاس هاوارد»، «اورلاندو بلوم»، «شان بین»، «نیک محمد»، «ایان مک شین»، «پدی کانسیدین» و «سونویا میزونو» در آن ایفای نقش می‌کنند.

تولید این فیلم در 5 فوریه 2024 (16 بهمن 1402) در لندن آغاز می‌شود. Deep Cover به عنوان بخشی از اشتراک «Prime» به طور انحصاری در «Prime Video» در بیش از 240 کشور و منطقه در سراسر جهان نمایش داده می‌شود.

فیلم Deep Cover

این فیلم بر اساس فیلمنامه‌ای توسط «درک کانولی» و «کالین ترورو» به همراه دو نوازنده بریتانیایی «بن اشندن» و «الکساندر اوون» تولید خواهد شد. «آنیس همیلتون» یکی از تهیه کنندگان این فیلم خواهد بود و «تام کینگزلی» آن را کارگردانی می‌کند.

«توشار جیندال»، سرپرست محتوای بریتانیا برای «Prime Video»، درباره Deep Cover می‌گوید:

با یک بازیگر باورنکردنی، یک تیم خلاق درجه یک و یک فیلمنامه فوق‌العاده، می‌دانیم که این فیلم موفقیت‌آمیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم اکشن Deep Cover چیست؟ به نظر شما فیلم موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *