جنا اورتگا و امی آدامز به فیلم جدید تایکا وایتیتی پیوستند

جنا اورتگا (Jenna Ortega) و امی آدامز (Amy Adams) در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم بعدی تایکا وایتیتی به نام Klara and the Sun هستند.

وایتیتی از بهار به پروژه پیوسته است و فیلم Klara and the Sun اقتباسی از رمان بازمانده از روز و «کازوئو ایشی گورو» نویسنده هرگز رهایم نکن است. خبرگزاری «The InSnieder» ابتدا خبر پیوستن «اورتگا» و «Deadline» خبر ورود «آدامز» به این پروژه را منتشر کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


جنا اورتگا و امی آدامز در فیلم جدید تایکا وایتیتی

«اورتگا» به تازگی بازی در فیلم Beetlejuice 2 را به پایان رسانده است، در حالی که در ماه‌های آینده مشغول فیلم‌برداری فصل دوم سریال ونزدی از «نتفلیکس» خواهد بود. فیلم سینمایی دختر میلر که «اورتگا» در آن ایفای نقش می‌کند، در 26 ژانویه وارد سینماها شد.

جنا اورتگا

«آدامز» بعداً در سریال Marielle Heller’s Nightbutch از استودیو «Searchlight» ظاهر خواهد شد. او شش بار نامزد اسکار برای ایفای نقش در فیلم‌هایی مانند معاون، جنگنده و شک شد.

«ایشی گورو» در سال 2021 رمان کلارا و خورشید را منتشر کرد و داستان آن از دیدگاه یک روبات به نام «کلارا» روایت شد. در فیلم جدید تایکا وایتیتی «اورتگا» نقش این ربات را بازی خواهد کرد، در حالی که «آدامز» نقش مادری را بازی ایفا می‌کند که آن را برای نوجوانش خریداری کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور جنا اورتگا و امی آدامز در فیلم جدید وایتیتی چیست؟ آیا فیلم موفقی خواهد بود؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Hollywoodreporter


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *