فیلم The Zone Of Interest فروش فوق‌العاده‌ای در دومین هفته اکران عمومی داشت

دو فیلم تخصصی مانند فیلم The Zone Of Interest که اکنون در حال اکران گسترده هستند، در آخر این هفته با فیلم داستانی آمریکایی در رتبه اول قرار گرفتند.

در کنار این فیلم، اثر جدید «یورگوس لانتیموس» Poor Things نیز روی پرده سینما است. فیلم جدید «جاناتان گلیزر» امروز در مراسم جوایز حلقه منتقدان لندن، با تقدیر از کارگردانی، موسیقی و صدا به عنوان فیلم سال انتخاب شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


فروش فوق‌العاده‌ فیلم The Zone Of Interest

در فیلم بیچارگان که «اما استون» در آن نقش‌آفرینی می‌کند و «یورگوس لانتیموس» آن را کارگردانی کرده، در این آخر هفته حدود 2.1 میلیون دلار فروش داشت که با افت 27 درصدی، در 1950 سینما، در 350 سینما، کمتر از هفته گذشته بود و همین امر باعث شد تا فیلم منطقه مورد علاقه به رتبه اول باکس آفیس اروپا برسد. این رقم، تا به امروز 28.2 میلیون دلار تخمین زده می‌شود که «سرچ لایت» می‌گوید که بالاترین نسخه افتتاحیه محدود در سال 2023 محسوب می‌شود.

فیلم The Zone Of Interest

فیلم سینمایی منطقه مورد علاقه ، فیلمی بود که در هفتاد و ششمین جشنواره فیلم کن، در تاریخ 19 می 2023 (29 اردیبهشت 1402) نخستین نمایش جهانی خود را داشت. این فیلم در آن جشنواره، برنده جایزه بزرگ و جایزه فیپرِشی شد سپس در تاریخ 15 دسامبر 2023 (24 آذر 1402) در ایالات متحده به اکران رسید.

این فیلم، از سمت منتقدان نیز مورد تحسین قرار گرفت و به عنوان یکی از پنج فیلم برتر سال توسط هیئت ملی بازبینی فیلم شناخته شد. همچنین، در مراسم گلدن گلوب، این فیلم برای جوایز بهترین فیلم درام، بهترین فیلم غیر انگلیسی‌زبان و بهترین موسیقی نامزد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم The Zone Of Interest و مقدار فروش آن چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *